Prinášame aktuálny obraz o e-commerce na Slovensku

V júli 2025 sme v Levosphere spolu s partnermi Shoptet, Creative Sites a Blueweb nadviazali na e-commerce prieskum z októbra 2024. Nový prieskum sme realizovali na vzorke 188 respondentov- prevažne majiteľov e-shopov. V porovnaní s vlnou 2024 sa do popredia dostali témy ako optimalizácia procesov a digitalizácia, pokles tržieb a taktiež ekonomická situácia na Slovensku. Do úzadia sa dostala propagácia značky a budovanie image.


Cieľom druhej fázy e-commerce bolo reflektovať vplyv konsolidačných opatrení na Slovensku na atmosféru, plány a ciele slovenských e-shopov.

Podiel e-shopov, ktoré majú stratégiu a riadia sa ňou je relatívne nízky.

Máte vypracovanú stratégiu pre vašu spoločnosť/ značku?

Ecommerce položky

Približne každý tretí e-shop má vypracovanú stratégiu, cca tretina deklaruje, že si ju plánuje vytvoriť.

Aký komunikačný kanál vyhodnocujete ako najvhodnejší pre budovanie značky vo vašom segmente?

*Viac možných odpovedí

Väčšina e-shopov kladie dôraz na kvalitný obsah a zameriavajú sa hlavne na prácu s google a PPC kampane.

Toto je len malá ukážka cenných informácií, ktoré získate po vyplnení formulára nižšie.

Ecommerce produkty

Máte záujem o ďalšie zistenia z prieskumu?

Nechajte nám svoj kontakt a my vám pošleme výsledky prieskumu priamo do e-mailovej schránky.