V júli 2025 sme v Levosphere spolu s partnermi Shoptet, Creative Sites a Blueweb nadviazali na e-commerce prieskum z októbra 2024. Nový prieskum sme realizovali na vzorke 188 respondentov- prevažne majiteľov e-shopov. V porovnaní s vlnou 2024 sa do popredia dostali témy ako optimalizácia procesov a digitalizácia, pokles tržieb a taktiež ekonomická situácia na Slovensku. Do úzadia sa dostala propagácia značky a budovanie image.
Cieľom druhej fázy e-commerce bolo reflektovať vplyv konsolidačných opatrení na Slovensku na atmosféru, plány a ciele slovenských e-shopov.
Približne každý tretí e-shop má vypracovanú stratégiu, cca tretina deklaruje, že si ju plánuje vytvoriť.
Väčšina e-shopov kladie dôraz na kvalitný obsah a zameriavajú sa hlavne na prácu s google a PPC kampane.
Toto je len malá ukážka cenných informácií, ktoré získate po vyplnení formulára nižšie.
Nechajte nám svoj kontakt a my vám pošleme výsledky prieskumu priamo do e-mailovej schránky.