Hacknite LinkedIn a predajte sa cez príbeh

Miki Plichta je na Slovensku najznámejším storytellerom na LinkedIn. V podcaste sa s nami podelil o svoje cenné skúsenosti a prezradil nám to, aký obsah tam treba tvoriť a ako by sme tam mali komunikovať. V podcaste sa dozviete, prečo majú ľudia rozprávať príbehy a čo to znamená storytelling na LinkedIn.

„Na príbehu záleží, ale na nudnom príbehu nezáleží vôbec.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy Google

V podcaste nájdete

Miki Plichta je na Slovensku najznámejším storytellerom na LinkedIn. V podcaste sa s nami podelil o svoje cenné skúsenosti a prezradil nám to, aký obsah tam treba tvoriť a ako by sme tam mali komunikovať. „Na príbehu záleží, ale na nudnom príbehu nezáleží vôbec.“ Miki hovorí, že skúma sám na sebe to, čo sa mu páči a čo nepáči, všíma si vlastné výstupy, pretože niektoré veci rezonujú viac a niektoré menej.

V podcaste sa dozviete, prečo majú ľudia rozprávať príbehy a čo to znamená storytelling na LinkedIn. Cieľom celej aktivity na tejto platforme je okrem prirodzenej komunikácie aj social branding. Miki nám objasní, čo tento pojem znamená.

Miki upozorňuje na častý problém, s ktorým sa na LinkedIn stretáva, a to, že ľudia vytvoria nejaký obsah, ktorý častokrát neprináša žiadnu hodnotu pre ostatných ľudí.

Firmy väčšinou komunikujú o sebe, že my sme toto dokázali, mali sme deň otvorených dverí – MY MY MY. Treba si po napísaní statusu sebakriticky povedať - nepovie si na toto človek "no a čo?" 

Miki nám vysvetlil, ako on „hackuje“ LinkedIn a čo to vlastne znamená. Objasnil nám aj to, aké veci tam rezonujú najviac, čo nám vysvetlil nevšedným prirovnaním LinkedIn k slnečnej sústave. Miki zdôrazňuje, že vždy sa treba pozrieť na svoju aktivitu z pohľadu motivácie užívateľov, či to tým ľuďom niečo dá.

V podcaste ďalej rozoberieme aj:

  • čo to znamená LinkedIn mindset a aké má vlastnosti

  • pojem content curation

  • aké nedokonalosti má LinkedIn

  • čo je to Hollywoodsky model a ako funguje

  • aké sú formáty príspevkov na LinkedIn

  • Miki nám uvedie tri príbehy, ktoré rezonovali najviac - jeden z neho bude priam prezidentský

  • aký je optimálny počet príspevkov za týždeň

  • koľko kontaktov potrebujete mať, aby ste pre LinkedIn algoritmus niečo znamenali

  • kanibalizovanie príspevkov

Miki sa s nami na záver podelil o svoje posolstvo, ktoré znie:

Tvorte úprimné a skutočné príbehy.

Pozrite si , ktoré sa do podcastu nezmestilo. Dozviete sa v ňom, či existuje nejaký nástroj na meranie efektivity na LinkedIn a či sa dá na LinkedIn presadiť influencer marketing.

Ako robiť biznis na LinkedIn sme sa už dozvedeli v epizóde AKO ÚSPEŠNE ROBIŤ BIZNIS NA LINKEDIN s Ivanou Brutenič.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ