PRIESKUMY MAJÚ ZMYSEL: Intuícia je sexy, ale dáta platia účty!


V tejto epizóde podcastu Levosphere – Marketing v praxi zisťujeme, prečo nestačí len „mať dobrý pocit“, ak chcete robiť správne marketingové rozhodnutia. So Sandrou Mažárovou z prieskumnej agentúry Vantage sa rozprávame o tom, ako robiť prieskumy, ktoré majú skutočný biznisový dopad, a prečo aj ten najlepší nápad potrebuje validáciu.

„Firmy nerobia každý deň revolúciu. 80% ich rozhodnutí je predvídateľných – v týchto prípadoch vedia dáta výrazne pomôcť.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Fascinujúci svet dát, prieskumov trhu a marketingových rozhodnutí. Hosťkou podcastu je Sandra Mažárová, Founder & Managing Director prieskumnej agentúry Vantage, ktorá sa špecializuje na zdravotníctvo a retail. Či ste marketér, podnikateľ alebo len zvedavý fanúšik marketingu, po vypočutí tejto epizódy pochopíte, prečo nestačí trh len cítiť, ale treba mu aj porozumieť.

V epizóde sa dozviete: 

  • Prečo aj “úspešný predtest” kampane nemusí zaručiť jej reálny úspech
  • Ako často firmy robia tzv. “chodbové prieskumy” a v čom sú problematické
  • Ako má vyzerať zrozumiteľný a použiteľný výstup z prieskumu, ktorý neskončí v zásuvke
  • Kedy sa oplatí veriť intuícii a kedy sa radšej spoľahnúť na dáta

Bonusový materiál od Levosphere nájdete na našom Herohero.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ