V tejto epizóde podcastu Levosphere – Marketing v praxi zisťujeme, prečo nestačí len „mať dobrý pocit“, ak chcete robiť správne marketingové rozhodnutia. So Sandrou Mažárovou z prieskumnej agentúry Vantage sa rozprávame o tom, ako robiť prieskumy, ktoré majú skutočný biznisový dopad, a prečo aj ten najlepší nápad potrebuje validáciu.
„Firmy nerobia každý deň revolúciu. 80% ich rozhodnutí je predvídateľných – v týchto prípadoch vedia dáta výrazne pomôcť.“
Fascinujúci svet dát, prieskumov trhu a marketingových rozhodnutí. Hosťkou podcastu je Sandra Mažárová, Founder & Managing Director prieskumnej agentúry Vantage, ktorá sa špecializuje na zdravotníctvo a retail. Či ste marketér, podnikateľ alebo len zvedavý fanúšik marketingu, po vypočutí tejto epizódy pochopíte, prečo nestačí trh len cítiť, ale treba mu aj porozumieť.
V epizóde sa dozviete:
Bonusový materiál od Levosphere nájdete na našom Herohero.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ