Kde sa môžem pravidelne vzdelávať v marketingu? Odpoveďou je Levosphere blog.

Ilustračný obrázok k blogu

Ako môže správne zakotvená stratégia značky ovplyvniť efektivitu a celkový dojem z vašej vizuálnej identity?

Vizuálna identita značky je dôležitou nadstavbou pre stratégiu značky. Ak správne vychádza z jej základných princípov, zvyšuje jej súdržnosť a umožňuje účinnejšie osloviť cieľovú skupinu.

Ilustračný obrázok k blogu

Naming - Ako vytvoriť skvelý názov značky?

Výber vhodného, originálneho a zapamätateľného názvu pre značku predstavuje zložitú úlohu. Naming nie je len o kreativite, ale predovšetkým o strategickom rozhodovaní.

Ilustračný obrázok k blogu

Akým spôsobom rozvíjate hodnotu svojej značky?

Túžite vybudovať silnú a vplyvnú značku? Apple, Amazon, Google alebo microsoft sa nestali najhodnotnejšími svetovými značkami zo dňa na deň.

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.

Ilustračný obrázok k blogu

Akú pozíciu má vaša značka? Inšpirujte sa tými úspešnými

Predstavte si vesmír plný značiek, v ktorom sa snažíte upriamiť pozornosť zákazníkov práve na tú svoju. Silná pozícia značky zohráva dôležitú úlohu v raste každého podnikania. Máte ju pri vašej značke zadefinovanú správne?

Ilustračný obrázok k blogu

Nečakajte na krízu. Marketingový audit si urobte vo firme včas

Mnohé firmy a ich marketingové oddelenia koncom roka prehodnocujú a nastavujú svoje marketingové rozpočty. Málokedy však myslia na marketingový audit. Buď ho podceňujú alebo ho realizujú, keď je už neskoro.

Ilustračný obrázok k blogu

Prečo moja spoločnosť potrebuje biznis-marketingový audit?

Viete, na čo vo vašej firme vynakladáte finančné prostriedky? Čo vo vašej stratégii funguje a čo naopak nefunguje a vyžaduje si zlepšenie? Máte správne zadefinované všetky náležitosti značky?

Ilustračný obrázok k blogu

Na čom stojí strategická vizuálna identita značky?

Viete, čo robí značku silnou a viditeľnou? Ak sa strategicky spája so slovom a obrazom a toto spojenie sa odzrkadľuje v celej jej komunikácii. Strategická vizuálna identita je pri budovaní značky dôležitá. Definuje predovšetkým jej vizuálny jazyk, ktorý veľa vypovedá o tom, čo je podstatou značky.

Ilustračný obrázok k blogu

Môžete analýzu pri stratégii preskočiť?

Niektoré veci sa nedajú preskočiť. Rovnako to je aj pri analýze, ktorá je vstupnou bránou ku stratégii pre značku. Bez správnych dát nie je možné stratégiu dobre pripraviť.

Ilustračný obrázok k blogu

Nová séria podcastov Laik v praxi odpovedá laikom aj profesionálom

V sérii Laik v praxi Anku a Naďu spovedá Vivian, ktorá o marketingu a biznise toho až tak veľa nevie. Má však bohaté moderátorské skúsenosti, preto sa pýta laické otázky, ktoré budú zaujímať aj vás.

Ilustračný obrázok k blogu

Čo je marketingová stratégia a prečo by ju mala mať vaša firma? (Komplexný sprievodca podnikateľa)

Zistite, čo je to marketingová stratégia a prečo by ju mala mať aj vaša firma.✅ Prečítajte si nášho sprievodcu marketingovou stratégiou pre podnikateľov.