Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov
V epizóde sa rozprávame o tom, čo to dynamický pricing je a čo do vášho biznisu môže priniesť.
Nina Weisslechner nám, ako dizajnérka a výtvarníčka vysvetľuje, ako by mala vyzerať dobrá vizuálna identita.
Témou rozhovoru sú významné míľniky, ktoré značka Bepon vo svojej histórii pôsobenia dokázala a stala sa tak celoslovenským brandom.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Témou rozhovoru sú marketingové 4P a ich prepojenie na značku.
Rozhovor o distribúcií a marketingovej stratégií značky BioRuža.
Rozhovor o tom, ako sa značke DiXi podarilo stať najpredávanejšou značkou roka medzi šampónmi.
Zakladatelia značky Jankiv nám prezrádzajú príbeh, ako sa im ešte len zo zárodku myšlienky podarilo vybudovať stabilnú značku, ktorej obrat každým dňom rastie.
Juraj Fehervari prezrádza, ako sa im so značkou Be Lenka podarilo vstúpiť do nového segmentu barefoot topánok a spopularizovať ho.
Raul Rodriguez a Dávid Varga nám v podcaste prezrádzajú, ako sa im podarilo svojou značkou Dajana Rodriguez získať srdcia Slovákov.
Miroslava Sabolová nám v podcaste hovorí o tom, ako sa im podarilo uviesť značku Vely na trh a ako im v tom pomohla marketingová stratégia.