101 Drogéria: Príbeh rebrandingu značky s pevnými koreňmi

Rozhovor o tvorbe, spolupráci na Biznis Marketingovej Stratégii™ a samotnej implementácii s majiteľom 101 Drogérie Matejom Krajčíkom a CMO Marekom Koštrnom.

„Nie je to len o logu, ako sme si mysleli na začiatku. To je až čerešnička na torte, vy ste sa s nami začali baviť o tom, akého zákazníka máme a čo mu ponúkame.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

V tejto epizóde sa stretávame s Matejom Krajčíkom, majiteľom 101 Drogérie, a CMO Marekom Koštrnom. Rozprávame sa o tom, ako sme spoločne formovali Biznis Marketingovú Stratégiu™ pre 101 Drogériu, začínajúc úplne od základov. Náš rozhovor odhalí, ako sa pôvodné myšlienky na zmenu loga premenili na hĺbkovú strategickú prácu, ktorá vyústila do kolektívneho "AHA" momentu.

V epizóde sa dozviete:

  • ako sa rozvíjala spolupráca na tvorbe stratégie a jej implementácii
  • prečo sa diskusie o zmene loga prehĺbili do fundamentálnej úrovne stratégie
  • ako tento proces ovplyvnil vnímanie značky a jej komunikačné stratégie

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ