Peter Macek z Ai Crowd

Ako zatraktívnim môj
B2B biznis na trhu?

Odpoveďou je Biznis Marketingová Stratégia™

Peter Macek - CEO ai crowd

200+

klientských konzultácií a mentoringu

100+

prednáškových hodín a rozhovorov

20+

rokov praxe v marketingu

100%

pozitívnych spätných väzieb na konzultácie a mentoring

Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE

Ako naplniť potenciál B2B firmy?

Marketingová odbornosť je z nášho pohľadu na veľmi vysokej úrovni. Zaujala nás veľmi kvalitne spracovaná príprava, ktorá nevychádzala len z nejakého povrchného pocitu, ale zo skúseností, kvalitných dát a hĺbkovej analýzy. Chválim rozsah a detailnosť analýzy. Aj pre nás ako firmu, ktorá nemá moc skúseností s marketingom, bola analýza zrozumiteľná a použiteľná. Keďže sme spolu išli až do návrhu vizuálnej identity, tak je to pre nás komplexne použiteľné a samotná marketingová stratégia má pre nás potenciál nás posunúť výrazne dopredu. Spoluprácu s Levosphere určite odporúčam. Veľmi oceňujeme, že vedeli na základe  spoločných rozhovorov a vyplneného dotazníka, ktoré nám nezabrali veľa času, pripraviť tak komplexnú stratégiu. Spolupráca aj komunikácia bola veľmi príjemná. Myslím, že každá firma, ktorá potrebuje nastaviť alebo zmeniť marketingovú stratégiu určite neoľutuje, keď sa rozhodne pre spoluprácu s Levosphere.

Ing. Dominik Dubovský, vedúci manažér Powering
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE

Ako upevniť positioning pri silnej konkurencii?

Levosphere sme si vybrali, pretože sme boli presvedčení, že sú to naše zákazníčky. Očakávali sme iný pohľad na marketingové smerovanie našej spoločnosti. Po ročnej skúsenosti s Levosphere musím skonštatovať, že spolupráca predčila naše očakávania. Nedostali sme len pohlaď na vec, ale kompletnú stratégiu na úrovni cien, produktov, kategórii, vizuálnej identity, employer brandingu a najmä pozicioningu 101 na trhu tak, aby bola naša značka výnimočná.

Matej Krajčík, konateľ 101 Drogéria
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE

Ako odlíšiť hravú detskú značku?

Pre spoluprácu s Levosphere sme sa rozhodli na základe kladných referencií a zároveň našej potreby posunúť firmu o krok vpred. Potrebovali sme zosúladiť naše vízie, plány, predstavy zákazníka a dopytu na trhu. Všetko to profesionálne prepojiť, aby celé naše fungovanie a smerovanie dávalo zmysel nielen nám, ale aj našim zákazníkom. Levosphere, ako skvelé marketérky, sa dostali do našich hláv a dokázali nám vypracovať Biznis Marketingovú Stratégiu, s ktorou sme sa ihneď stotožnili. Jej zrozumiteľnosť, jednoduchosť a maximálna použiteľnosť v praxi sú ďaleko za našimi predstavami. Veríme, že práve Biznis Marketingová Stratégia a nový vizuálny systém prinesie nášmu podnikaniu úplne nové možnosti. Na Levosphere oceňujeme tú najvyššiu marketingovú odbornosť, s akou sme sa doteraz stretli, rovnako aj milú, príjemnú a priamočiaru komunikáciu. Rozhodne odporúčame všetkým firmám/spoločnostiam nielen na začiatku ich cesty.

Richard a Gabika Berdisoví, majitelia ActiveKids
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE

Ako zo svojej jedinečnosti urobiť konkurenčnú výhodu?

Firmu Levosphere sme kontaktovali, pretože sme začali pociťovať, že strácame smerovanie v našom podnikaní. Po vypracovaní analýzy sme zostali veľmi milo prekvapení a dokonca ste prevýšili naše očakávania. Zvedomili ste myšlienku nášho projektu a podarilo sa vám vyzdvihnúť v čom sme jedineční a odlíšiteľní na trhu a v čom spočíva naša hodnota pre zákazníka. Hĺbkou analýzy ste nám ukázali konkurenčné prostredie v našom segmente, kde sa nachádzame a ako sa vieme odlíšiť, pomohli ste nám s portfóliom produktov pre zákazníka a tiež sme si pri vašej analýze uvedomili, že potrebujeme urobiť renaming nášho projektu. Sme veľmi radi, že sme vás oslovili, vaše služby majú veľkú hodnotu.

Zuzana Šúchalová founder
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE

Ako vyhrať ako univerzita v mysliach mladých?

Levosphere môžeme dať len tie najlepšie referencie. Tím je vysoko profesionálny a kvalifikovaný s výborným osobným prístupom. Pri práci používajú najnovšie metódy a poznatky spojené s praxou.  Projekt bol vypracovaný profesionálne a veľmi podrobne, bolo použitých veľa zrozumiteľných grafov, ku ktorým sa stále vraciame. Z komunikácie bola zrejmá vysoká odbornosť a pripravenosť, vždy zodpovedať na všetky otázky. Zo strany Levosphere sme cítili veľkú snahu spracovať analýzu s čo najpresnejšími údajmi a navrhnúť riešenia ušité na mieru, ktoré by mali viesť k úspechu. Prezentovanie výsledkov analýzy, ako aj návrhov, bolo na vysokej úrovni. Svojej úlohy sa Levosphere zmocnil bravúrne s vysokým nasadením. Sme veľmi radi, že sme Levosphere oslovili a odporúčame služby Levosphere.

Ing. Katarína Taranová, Oddelenie pre medzinárodné vzťahy a marketing
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE

Ako pretaviť nápad do regálov obchodov?

Levosphere sme oslovili na tvorbu Biznis Marketingovej Stratégie pre našu začínajúcu značku Conversiana. Mali sme v hlavách nápad, ale potrebovali sme mu dať jasné smerovanie. Zároveň sme riešili problém, ako skĺbiť to, že chceme cieliť na ľudí so syndrómom dráždivého čreva a aj na ľudí, ktorí žijú aktívnym životným štýlom a urobiť to tak, aby to nebolo pre nikoho z nich mätúce. S celou spoluprácou sme boli veľmi spokojní. Dievčatá nám ukázali, čo sa deje v našom segmente a akú pozíciu na trhu vieme obsadiť s našou značkou. Pripravili nám stratégiu, ktorá je jedinečná len pre našu značku. Upravili nám naše portfólio produktov, v ktorom sme sa pred tým nevedeli zorientovať a nastavili cenotvorobu tak, aby sme vedeli koľko máme predávať a za koľko, aby sme sa dostali tam, kam chceme. Čaká nás síce dlhá cesta, ale vďaka stratégii vieme, kam kráčame a ako máme kráčať. Bolo to jedno z najlepších rozhodnutí.

Ing. Martin Puci, zakladateľ značky Conversiana
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE

Ako nájsť svoju cestu v náročnom fashion biznise?

Cítili sme, že stagnujeme, nemali sme chuť do práce, nevedeli sme čo je správne robiť a čo nie. Kto vlastne sme a kam smerujeme. Báli sme sa že opäť zlyháme. Uvedomili sme si, že chceme rásť a zmysluplne pracovať na sebe, na značke a na tom čo milujeme. Vy ste nás vašim mentoringom a stratégiou naučili dôverovať vlastním vedomostiam a tomu, čo robíme. Vďaka vám sme pochopili, kto sme a kam smerujeme. Aké kroky máme podniknúť, aby sme boli úspešne a zdravo fungujúca firma. Vďaka vám sme si stanovili jasnú víziu toho, čo chceme dosiahnuť a ako by sme to asi mali dosiahnuť. Posunuli ste nás v zmýšľaní o tvorbe a celkovom prístupe k podnikaniu. Stratégia od vás je taký základný kameň, na ktorom sa dá ďalej úspešne stavať. Stratégia obsahuje množstvo rád, nápadov a typov. Spravili sme pozitívny reštart v našej firme a mysliach, ktorý nás nezdeprimoval ale nakopol :) Ďakujeme.

Karolína a Michal Jankivovci, zakladatelia značky Jankiv
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE

Ako naštartovať nový biznis v službách?

Dlho som tápala. Skúšala som zamestnancov, manažérov, marketingové spoločnosti. Vždy to bolo také rozhádzané a nebola som spokojná. Ale pomocou Biznis Marketingovej Stratégie™ mi to v Levosphere® veľmi pekne upratali. Vďaka tomu som na úplne inej úrovni, čo sa týka marketingu. Stratégia mi pomohla v ďalšom rozvoji môjho biznisu, prepojili ma aj na dizajnéra, ktorý mi pomohol s vizuálnou identitou. Všetko, čo stratégia obsahuje pretavili do nádhernej komunikácie, webu, materiálov a všetkého, čo pre svoj biznis potrebujem. Určite ich odporúčam a bola to najlepšia investícia, akú som urobila vo svojej kariére.

Mudr. Merita Mazreku, zakladateľka Mazreku Medical
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE

Ako sa presadiť v silnom technologickom segmente?

Odbornosť Levosphere je vysoká, podklady neboli „len“ vypracované, ale skutočne išli do hĺbky a riešili to, čo sme ako firma potrebovali. Bola správne zachytená naša potreba.  Podklady nám neboli len sucho poslané, ale aj vysvetlené, v prípade otázok nám bola hneď daná odpoveď. Vaše služby by sme jednoznačne odporučili a budeme odporúčať ďalej. To, aké dôležité je budovanie značky, sme pochopili vďaka Levosphere. Je to presne to, čo naša spoločnosť potrebuje, aby sa stala viditeľnou, inou a rozlíšiteľnou. Okrem marketingovej stratégie šitej na mieru, pociťujeme vo vnútri spoločnosti aj nový vietor, nový pohľad, nový smer cesty. Levosphere sa podarilo vydolovať z nás to najlepšie a zhmotniť to do našej novej identity. Ľahkosť v komunikácii, počúvanie skutočných potrieb klienta, vypracovanie skutočne hĺbkovej stratégie prináša obrovskú pridanú hodnotu. Veľmi oceňujeme profesionalitu, hĺbku riešení a zákaznícky prístup.

Ing. Peter Macek, PhD. CEO, Ing. Ján Rofár, PhD. CTO
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE

Ako naplniť potenciál B2B firmy?

Marketingová odbornosť je z nášho pohľadu na veľmi vysokej úrovni. Zaujala nás veľmi kvalitne spracovaná príprava, ktorá nevychádzala len z nejakého povrchného pocitu, ale zo skúseností, kvalitných dát a hĺbkovej analýzy. Chválim rozsah a detailnosť analýzy. Aj pre nás ako firmu, ktorá nemá moc skúseností s marketingom, bola analýza zrozumiteľná a použiteľná. Keďže sme spolu išli až do návrhu vizuálnej identity, tak je to pre nás komplexne použiteľné a samotná marketingová stratégia má pre nás potenciál nás posunúť výrazne dopredu. Spoluprácu s Levosphere určite odporúčam. Veľmi oceňujeme, že vedeli na základe  spoločných rozhovorov a vyplneného dotazníka, ktoré nám nezabrali veľa času, pripraviť tak komplexnú stratégiu. Spolupráca aj komunikácia bola veľmi príjemná. Myslím, že každá firma, ktorá potrebuje nastaviť alebo zmeniť marketingovú stratégiu určite neoľutuje, keď sa rozhodne pre spoluprácu s Levosphere.

Ing. Dominik Dubovský, vedúci manažér Powering
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE

Ako upevniť positioning pri silnej konkurencii?

Levosphere sme si vybrali, pretože sme boli presvedčení, že sú to naše zákazníčky. Očakávali sme iný pohľad na marketingové smerovanie našej spoločnosti. Po ročnej skúsenosti s Levosphere musím skonštatovať, že spolupráca predčila naše očakávania. Nedostali sme len pohlaď na vec, ale kompletnú stratégiu na úrovni cien, produktov, kategórii, vizuálnej identity, employer brandingu a najmä pozicioningu 101 na trhu tak, aby bola naša značka výnimočná.

Matej Krajčík, konateľ 101 Drogéria