Prečo práve my? Máme skúsenosti skutočného staviteľa

Roky sme riadili marketing veľkých značiek a teraz staviame na týchto skúsenostiach. V Levosphere® pripravujeme pôdu pre biznis. Rozoberieme ho, zanalyzujeme a prestaviame tak, aby fungoval. Každému biznisu venujeme adekvátny čas, energiu aj silu.

Kde sme naberali skúsenosti:

Logo značky Coca Cola
Logo značky 365 Bank
Logo značky Nicolaus
Logo značky Telekom
Logo značky Towercom

Skúsenosti ako základ

Levosphere® je značka senior stratégov, ktorí majú za sebou viac ako 20 rokov skúseností. Z veľkých i malých značiek, globálnych i lokálnych biznisov. Marketing, biznis, prácu s číslami sme študovali a neskôr aplikovali v praxi pre mnohé zaujímavé spoločnosti. Zároveň Levosphere® je aj značkou mladých nádejných junior stratégov. Tí sa postupne učia remeslu stratéga a bez nich by vízia značky Levosphere® nebola naplnená.

20+

rokov skúseností

120+

spokojných klientov

14 000+

hodín strávených pri klientskych stratégiách

76%

priemerný nárast obratu klientov

Kto tvorí tím Levosphere®?

AKO OZUBENÉ KOLIESKA. Každé iné, ale vzájomne sa dopĺňajú. Máme overené, že marketing sa lepšie rozvíja v tíme. Tak pristupujeme aj k vašim Biznis Marketingovým Stratégiám™. Vždy v tíme, aby ste z nás dostali, čo najviac.

Celý Levosphere tím
Senior stratégovia v Levosphere®
Fotka Nadi
Naďa Kacera
Senior stratég v Levosphere®
„Osobnosť ako potenciál“

AKÁ NAĎA JE?
Patrí medzi ľudí, ktorí sa vedia nadchnúť. Váži si prácu aj úspechy druhých a obdivuje bystré nápady. Verí, že všetko sa dá robiť ešte lepšie. Aj preto rada skúša a overuje nové prístupy. Najviac ju inšpirujú ľudia a ich životy.

KDE ZBIERALA SKÚSENOSTI A ČOMU SA VENUJE?

Naďa začala s marketingom už na Ekonomickej univerzite v Bratislave, v odbore obchod a marketing. Má výrazne strategické myslenie a schopnosť vidieť veci v súvislostiach, ktoré vie prepísať do praktických plánov. Uviedla na slovenský i český trh silné známe značky, ako Monster, ktorý z USA lokalizovala do strednej Európy, Cappy či Römerquelle. Riadila komplexné reklamné kampane pre značku Corgoň a mnohé ďalšie. Vyvíjala nové produkty či manažovala repositioning značiek a celé portfóliá. Robí osvetu zmysluplnému marketingu a napĺňa krédo súčasného marketingu, ktorým je hľadanie vlastnej odlišnosti v pozícii na trhu. Je spoluautorka najpočúvanejšieho vzdelávacieho podcastu Levosphere a knihy Levosphere - Marketing v praxi. Prednáša na konferenciách a univerzitách a touto osvetovou činnosťou sa snaží zveľaďovať naše ekonomické prostredie. V Levosphere pracuje na napĺňaní poslania značky, ktorým je šírenie osvety a vnášanie odbornosti do marketingu, ktorý sa tvorí na Slovensku. Naďa verí, že sa nám tu potom bude žiť lepšie, pretože marketing ovplyvňuje životy nás všetkých.

AKO TRÁVI VOĽNÝ ČAS?
Jej cieľom je zachytiť čo najviac prítomných okamihov života. Aj preto si váži čas so svojou rodinou a priateľmi.

ČO BY STE NA ŇU NEPOVEDALI?
Naďu bavia úplne jednoduché americké komédie, ako napríklad Horúce strely. Síce má pocit, že ju v tom nikto nechápe, ale ak máte pre ňu nejaký tip na dobrú americkú klasiku, dajte jej vedieť.

Anka Sabolová
Senior stratég v Levosphere®
„Príbeh ako fluidum“

AKÁ ANKA JE?
Otvorený a úprimný prístup, odvaha, kreativita a tvorivosť. Aj takto by sme mohli charakterizovať Anku, ktorá sa riadi myšlienkou „ponáhľať sa najpomalšie, ako sa dá, a pritom vyhrať preteky“. Jej komunikačné zručnosti sú nepriestrelné, aj preto Anka nepozná neriešiteľné situácie. Vo všetkom sa snaží hľadať pozitívum a učiť sa z vlastných chýb.

KDE ZBIERALA SKÚSENOSTI A ČOMU SA VENUJE?

Anka vyštudovala enterpreneurship a manažment inovácií na Ekonomickej univerzite vo Viedni a má za sebou dlhoročnú prax v obchodnom marketingu. Viedla česko-slovenský tím marketérov a riadila predajné kanály, do ktorých pripravovala uvedenie značiek ako Coca-Cola Zero či Bonaqua. Skúsenosti získala aj v marketingu značky, vyvíjala, riadila a uvádzala na trh značky ako Nicolaus ochutené vodky či Demänovka. Po skúsenostiach v celom marketingovom spektre sa stala odhodlanou ambasádorkou marketingového 4P. Snaží sa zvyšovať povedomie o marketingu, ktoré nie je len reklama a pekné logo, ale predovšetkým vedná disciplína, ktorá má svoje zákonitosti a pravidlá. Je spoluautorka najpočúvanejšieho vzdelávacieho podcastu Levosphere a knihy Levosphere - Marketing v praxi. Prednáša na konferenciách a univerzitách. V Levosphere pracuje nielen na zveľaďovaní firemnej značky, ale posúva vpred aj biznisy klientov, vďaka čomu pomáha vylepšovať naše ekonomické prostredie.

AKO TRÁVI VOĽNÝ ČAS?
Čas je jednou zo vzácností dnešnej doby, a preto si Anka ten svoj stráži a nemôže zmeškať svoju Pilates hodinu, lebo ako povedal Joseph Pilates: „You are only as young as your spine is flexible.“

ČO BY STE NA ŇU NEPOVEDALI?
Aj keď je moderná mestská žena a podnikateľka, venuje sa záhradkárčeniu, študovaniu permakultúry, zberaniu byliniek aj arómoterapii. Inšpiruje sa zo životopisov rôznych osobností, ktoré spájajú históriu, múdrosti, zamyslenie, ale aj poučenie.

Fotka Anky
Fotka Veroniky
Veronika Barabášová
Senior stratég v Levosphere®
„Fantázia ako korenie“

AKÁ VERONIKA JE?
Verí, že kvalitnou a detailnou prácou sa postupne vytvára riešenie, ktoré bude fungovať dlhodobo. Jej vášňou je spájať exaktné dáta a fakty s kreatívnou myšlienkou do tvorivého celku, ktorý privedie biznis na cestu so správnym smerovaním. Miluje čísla a svoje analytické vlohy si realizuje na zákazníckych prieskumoch. Vždy sa snaží na všetko pozrieť aj z pozitívnej stránky. Z kníh ju fascinuje Rýchle a pomalé myslenie od Daniela Kahnemana.

KDE ZBIERALA SKÚSENOSTI A ČOMU SA VENUJE?

Vyštudovala ekonomickú a finančnú matematiku na Fakulte matematiky, fyziky a informatiky Univerzity Komenského v Bratislave. Skúsenosti získavala v úspešných medzinárodných spoločnostiach Coca-Cola HBC a Slovak Telekom. Pre spoločnosť Coca-Cola riadila celoslovenské projekty launchov nových značiek a promotion ako Vianočný kamión alebo launch Coca-Cola Zero. Získala komplexné skúsenosti v oblasti dátových analýz produktov a služieb. V Telekome zastrešovala vývoj paušálov a služieb, ako sú Fixáčik a Easy. Riadila ich rozvoj od prvotnej myšlienky cez business case až po implementáciu v celej spoločnosti a udržateľný rozvoj. Riadila tím predajných a marketingových analytikov. Manažovala Oddelenie predajných kanálov Slovak Telekomu, v ktorom plány, analýzy a odmeňovacie schémy dennodenne ovplyvňovali výkon predajnej siete (+1000 predajcov). Úspešne viedla tím k inovatívnemu prechodu z transakčného na hodnotové manažovanie predaja. V Levosphere vedie ako senior analytik tvorbu marketingových stratégií a svoj kreatívny protipól napĺňa v komunikácii pre Levosphere.

AKO TRÁVI VOĽNÝ ČAS?
Má rozbehnutý tvorivý projekt Čmáry, kde kreslí a ručne píše modernou kaligrafiou. Radosť jej robí Sandy, utulkáč a gaučák staford-labrador mix.

ČO BY STE NA ŇU NEPOVEDALI?
Vie sa zrelaxovať pri Columbovi a Jessice Fletcherovej, hoci sa vraj ako postavy nikdy nestretli. Spolu so Sandy sa stali canisterapeutickou dvojicou.

Miroslava Letková
Senior stratég v Levosphere®
„Vytvoriť niečo jednoduché, je tá najťažšia vec“

AKÁ MIRKA JE?
Má rada, keď sú veci hotové. Je principiálna a vo veciach hľadá hlbší význam. Nikdy nerobí nič len tak. Najviac ju napĺňa hľadať zmysluplné idey, ktoré sa darí pretaviť do života. Potešenie nachádza v umení a inteligentnej estetike.

KDE ZBIERALA SKÚSENOSTI A ČOMU SA VENUJE?

Mirka študovala na Wirtschaftsuniverstität vo Viedni, odbor podnikové financie a logistika. Je skvelým príkladom toho, že človek sa učí celý život a svoju širokú prax senior manažéra z rôznych oblastí B2B a B2C biznisu teraz dopĺňa o vedomosti praktického využitia psychológie v manažmente. Prax získala v oblastiach telekomunikácií, stavebníctva, ale aj FMCG. Viedla tímy, ako aj projekty lokálnych aj globálnych značiek. V Levosphere pracuje na budovaní signifikantných značiek, stojacich na zmysluplných základoch.

AKO TRÁVI VOĽNÝ ČAS?
Nepohrdne žiadnou kultúrnou aktivitou, avšak oceňuje aj vzácne momenty iba s kvalitnou hudbou a inšpiratívnou literatúrou.

ČO BY STE NA ŇU NEPOVEDALI?
Mirka zbiera ťažítka, avšak nie hocijaké. Musia byť z hutného skla a iba tie s bublinkami.

Fotka Mirky
Fotka Silvii
Silvia Žuffa
Senior stratég v Levosphere®
„Ľudskosťou k úspechu“

AKÁ SILVIA JE?
Pri svojej práci vidí veci z perspektívy a v súvislostiach, rada sa oprie o dáta a konkrétne informácie. Zo skúseností verí, že „sky is the limit“, preto má odvážne ciele a nebojí sa hľadať častokrát zdanlivo nemožné riešenia, ako ich dosiahnuť. Má konštruktívny, ale empatický prístup, a v každej situácii chce nájsť to pozitívne.

KDE ZBIERALA SKÚSENOSTI A ČOMU SA VENUJE?

Vyštudovala marketingovú komunikáciu na UCM v Trnave a zároveň Európske štúdiá a regionálny rozvoj na SPU v Nitre. Štúdiá jej dali základ pre pracovné pôsobenie v marketingu, kde získala skúsenosti s vedením tímov v retaile aj korporátnom svete. V retaile viedla marketingový tím Klenoty Aurum, kde sa podieľala na budovaní značky na slovenskom trhu. V rámci veľkoobchodnej sekcie spoločnosti zodpovedala za brand marketing pre značky ako Gucci, Michael Kors, Tommy Hilfiger či Emporio Armani na Slovensku. Cenné skúsenosti získala v Poštovej banke a v 365.bank, kde ako Head of marketing viedla brand marketingové aktivity značiek v offline aj online prostredí. Participovala na rebrandingu a repositioningu spoločností a pod jej vedením sa podarilo spoločnostiam získať ocenenia Zlatý klinec, Zlatý středník či Hermes komunikátor roka. V Levosphere využíva svoje skúsenosti najmä pri tvorbe signifikantných stratégií značiek, ale aj pri taktických marketingových kampaniach.

AKO TRÁVI VOĽNÝ ČAS?
Rodina a šport sú tým, čomu venuje najviac voľného času. V ideálnom prípade sa športovým aktivitám venuje spoločne so svojimi najbližšími.

ČO BY STE NA ŇU NEPOVEDALI?
Silvia veľmi rada je, nikdy nepohrdne akoukoľvek variáciou hranoliek. Pri varení sa však nenašla tak ako pri vychutnávaní si dobrého jedla. 😊

Junior stratégovia v Levosphere®
Fotka Simony
Simona Siváková
Junior stratég v Levosphere®
„Baví ma, keď sú veci zmysluplné a zapadajú do seba“

AKÁ SIMONA JE?
Verí, že marketing nie je len o intuícií, ale aj o schopnosti vyselektovať si to podstatné z dát. Má analytické myslenie, dokáže sa preto pozrieť na veci s detailom. Dbá na to, aby to, čo robí, dávalo zmysel, čo pretavuje aj do svojej práce. Je empatická, čo jej umožňuje lepšie pochopiť potreby zákazníkov.

KDE ZBIERALA SKÚSENOSTI A ČOMU SA VENUJE?

Vyštudovala manažérsku matematiku na MatFyze v Bratislave. Marketérske skúsenosti získavala v digitálnej marketingovej agentúre Basta Digital, kde sa špecializovala na oblasti PPC a SEO. Pôsobila aj v občianskom združení Digital Marketing Club, kde viedla projekt Digitálni anjeli, ktorý pomáha neziskovkám rásť a inšpiruje ľudí k robeniu dobra. Vďaka tomu získala široké spektrum nielen marketingových skúseností.

AKO TRÁVI VOĽNÝ ČAS?
Miluje výlety do prírody a krásne výhľady, aj preto je pre ňu najlepším prečistením mysle túra do hôr. Rada objavuje nové kultúry a cestuje za novými miestami. Nemá však rada ležanie pri mori, ale aktívne cestovanie, ktoré obohacuje všetky jej zmysly.

ČO BY STE NA ŇU NEPOVEDALI?
Husle sú jej najlepším kamarátom! Sima totiž spieva a hrá vo folklórnej kapele na husliach. Občas si tak zájde zahrať na nejakú tú oslavu, svadbu či iné slávnosti.

Lucia Malinová
Junior stratég v Levosphere®
„Rozhodnosť ako konkurenčná výhoda“

AKÁ LUCIA JE?
Vyhľadáva príležitosti, ktoré ju posúvajú čo najďalej a ktoré ju čo najviac odlíšia od iných. Veľmi sa jej páči myšlienka pochádzajúca z knihy Fialová krava – je potrebné vyniknúť na trhu a je jedno, či hovoríme o produktoch, alebo ľuďoch. Odvtedy sa snaží aj na svoj skillset hľadieť ako na prostriedok odlíšenia sa od ostatných ľudí na pracovnom trhu.

KDE ZBIERALA SKÚSENOSTI A ČOMU SA VENUJE?

Momentálne študuje na Katedre marketingovej komunikácie na Univerzite Komenského v Bratislave. Skúsenosti zbierala ako Junior Copywriter a Ideamaker v reklamnej agentúre Work&Hugs, a taktiež pracovala v oblasti Global PR. V Levosphere pomáha s analytikou aj s tvorbou stratégií.

AKO TRÁVI VOĽNÝ ČAS?
Detektívky od Dominika Dána, Agathy Christie či historické romány od Jane Austen, Stefana Zweiga vypĺňajú jej voľný čas, no nepohrdne ani Shakespearom. Ako správny mileniál si stále fičí na seriáli Priatelia.

ČO BY STE NA ŇU NEPOVEDALI?
Lucku v poslednom čase uchvátila aj online videohra World of Warcraft.

Fotka Lucii
Fotka Luboša
Ľuboš Precner
Junior stratég v Levosphere®
„Dokážem, lebo dokázať chcem“

AKÝ LUBOŠ JE?
Ľuboš je cieľavedomý mladý muž, ktorý sa nebojí žiadnej výzvy. Je odhodlaný, ústretový a veľmi rád zbiera nové vedomosti. To, čo ho inšpiruje a motivuje najviac, je trávenie času so skúsenejšími ľuďmi, či už sú to kolegovia, alebo známi.

KDE ZBIERAL SKÚSENOSTI A ČOMU SA VENUJE?

Ľuboš vyštudoval marketing manažment na univerzite v Dánsku a momentálne pokračuje v štúdiu na Slovensku. Skúsenosti zbieral pri práci s dánskymi, slovenskými aj medzinárodnými spoločnosťami. Vďaka svojmu dlhodobému pobytu a štúdiu v zahraničí sa naučil rýchlo adaptovať na nové situácie a efektívne plánovať a organizovať. Má široký záber vedomostí, a preto mu žiadna oblasť nie je cudzia. V Levosphere sa venuje práci na Biznis Marketingových Stratégiách a písaniu tematických článkov.

AKO TRÁVI VOĽNÝ ČAS?
Ľuboš sa vo svojom voľnom čase rád dozvedá nové zaujímavosti a spoznáva nové miesta. Rád číta, cestuje a hrá basketbal.

ČO BY STE NAŇHO NEPOVEDALI?
Okrem toho, že študuje a pracuje v marketingu, je Ľuboš aj bývalý profesionálny barman, someliér a barista. Aj keď sa týmto remeslám už momentálne nevenuje, stále by vám vedel pripraviť drink podľa želania.

Vieme pomôcť aj s týmito otázkami:

Dekoračná ikona

Signifikantná Stratégia Značky™

Ako sa odlíšiť od konkurencie a získať lojalitu mojich zákazníkov?

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Brand Workshop

Chcem naladiť svoj tím na spoločné myslenie, aby cítili značku rovnako. Ako na to?

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Konzultácie a mentoring

Dokáže mi niekto kvalitne a pravidelne radiť, ako robiť môjmu biznisu dobrý marketing?

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Naming

Viem, čo chcem predávať, ale ako tomu zvoliť dobrý a predajný názov?

ZISTI VIAC