Marketingový stratég by mal byť kľúčovou postavou v každej spoločnosti, ktorá sa usiluje o úspech. S akými ďalšími marketingovými pozíciami by mal stratég spolupracovať, aby firma dosiahla svoje podnikateľské ciele?
Konkurencia je prirodzenou súčasťou podnikania. Aj keď vám online priestor ponúka množstvo výhod, prináša aj viac súťažiacich, ktorí s vami budú bojovať o pozornosť zákazníka. Správne definovanie USP – Unique Selling Proposition pomôže vašej značke vyniknúť a nestratiť sa v dave konkurentov.
Príbehom, ktorý rozprávate prostredníctvom svojej značky, si získavate srdcia aj mysle zákazníkov. Ak v ľuďoch váš brand nerezonuje, je čas zamyslieť sa, čo môžete urobiť inak.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Sú profesie, ktorých náplň práce je pochopiteľná a zrozumiteľná pre každého. Marketingový stratég medzi ne nepatrí. Za posledné roky sme sa stretli s otázkami od klientov, ale aj našich blízkych, kreatívcov, či agentúr, čo vlastne robíme :) Rozumieme, že práca marketingového stratéga môže byť pre nezainteresovaného človeka "zahalená rúškom tajomstva". Zozbierali sme preto otázky, ktoré najčastejšie dostávame, aby sme našu prácu „odtajnili".
Cenotvorba je Achillova päta mnohých podnikateľov, ktorí práve rozbiehajú svoj biznis alebo už narástli a rozvíjajú svoju značku. Nastavenie cien ovplyvňuje aj inflácia, ktorá v súčasnosti tlačí na ich zvyšovanie. Pozrite sa na cenotvorbu z pohľadu marketingového mixu.
Čo majú spoločné Valentín, Zelený štvrtok a Medzinárodný deň matiek? Sú to populárne sviatky a uznávané medzinárodné dni, čo z nich robí fantastické príležitosti na oslovenie nových zákazníkov a zaujatie súčasných.
Ako písať dobrý blog? Je potrebné blogovať kvôli SEO? Prečítajte si Soft a Hard odporúčania z dielne Levosphere.
Viete, čo spotrebitelia skutočne chcú a po čom túžia v hĺbke srdca? Ak nájdete odpovede aj na hlbšie otázky zákazníkov, dostanete sa k unikátnemu insightu. Dobrý insight mení nielen celý váš marketing, ale značne pridáva na hodnote vašej značky.
Ako môže podnik prežiť recesiu? Je potrebné venovať sa svojej značke. Zistite, čo to znamená.
Skúšate s klientmi nové veci a marketingové trendy, ale požadovaný výsledok sa nedostavuje? Pravdepodobne vám chýba marketingová stratégie. Zistite, ako na ňu