Výber vhodného, originálneho a zapamätateľného názvu pre značku predstavuje zložitú úlohu. Naming nie je len o kreativite, ale predovšetkým o strategickom rozhodovaní.
Túžite vybudovať silnú a vplyvnú značku? Apple, Amazon, Google alebo microsoft sa nestali najhodnotnejšími svetovými značkami zo dňa na deň.
Predstavte si vesmír plný značiek, v ktorom sa snažíte upriamiť pozornosť zákazníkov práve na tú svoju. Silná pozícia značky zohráva dôležitú úlohu v raste každého podnikania. Máte ju pri vašej značke zadefinovanú správne?
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Mnohé firmy a ich marketingové oddelenia koncom roka prehodnocujú a nastavujú svoje marketingové rozpočty. Málokedy však myslia na marketingový audit. Buď ho podceňujú alebo ho realizujú, keď je už neskoro.
Viete, na čo vo vašej firme vynakladáte finančné prostriedky? Čo vo vašej stratégii funguje a čo naopak nefunguje a vyžaduje si zlepšenie? Máte správne zadefinované všetky náležitosti značky?
Viete, čo robí značku silnou a viditeľnou? Ak sa strategicky spája so slovom a obrazom a toto spojenie sa odzrkadľuje v celej jej komunikácii. Strategická vizuálna identita je pri budovaní značky dôležitá. Definuje predovšetkým jej vizuálny jazyk, ktorý veľa vypovedá o tom, čo je podstatou značky.
Niektoré veci sa nedajú preskočiť. Rovnako to je aj pri analýze, ktorá je vstupnou bránou ku stratégii pre značku. Bez správnych dát nie je možné stratégiu dobre pripraviť.
V sérii Laik v praxi Anku a Naďu spovedá Vivian, ktorá o marketingu a biznise toho až tak veľa nevie. Má však bohaté moderátorské skúsenosti, preto sa pýta laické otázky, ktoré budú zaujímať aj vás.
Zistite, čo je to marketingová stratégia a prečo by ju mala mať aj vaša firma.✅ Prečítajte si nášho sprievodcu marketingovou stratégiou pre podnikateľov.
Marketing môže mať veľa podôb. Vyberať si spomedzi rôznych marketingových aktivít môže byť niekedy náročné. Je to práve marketingová stratégia, ktorá firmám pomáha definovať, čo je pre nich podstatné a s čím sa nemá zmysel zaoberať. A potom je na rade efektívna komunikácia, v rámci ktorej môže značky výrazne posunúť Ocassion Based Marketing. Ako by sa nad ním mali marketéri zamýšľať a aké príležitosti môžu značkám poslúžiť pre úspešné kampane?