Kde sa môžem pravidelne vzdelávať v marketingu? Odpoveďou je Levosphere blog.

Ilustračný obrázok k blogu

Podnikateľský plán – bez odbornosti to nejde

Mnoho podnikateľov so zaujímavými a perspektívnymi projektmi potrebuje vypracovať podnikateľský plán. Dôvody sú rôzne, ako napríklad snaha získať investora, financie od banky, podporu z fondov alebo nadviazať spoluprácu so strategickým partnerom.

Ilustračný obrázok k blogu

Prečo sú pre marketingovú stratégiu a značku dôležité prieskumy?

V biznise by rozhodnutia nemali byť založené na pocitoch. V dnešnej dobe dominujú dáta, ktoré môžeme získavať aj prostredníctvom prieskumov. Otázkou zostáva, či firmy dokážu tieto údaje efektívne využiť. Prieskumy sú kľúčovým nástrojom, ktorý pomáha spoločnostiam rásť, inovovať a udržať si konkurenčnú výhodu. Každá firma, ktorá chce naplno využiť svoj obchodný potenciál a rozvíjať svoju značku, by mala tento proces realizovať dôkladne.

Ilustračný obrázok k blogu

Cieľová skupina včera a dnes. Viete, ako ju definovať?

Majú tradičné marketingové postupy v ére digitálnej reklamy stále význam? Súčasný online svet ponúka marketérom množstvo metrík a nástrojov na analýzu cieľového publika, no ani tie nemusia byť dostačujúce. V čase, keď sa reklama valí na zákazníkov takmer zo všetkých strán, by si mnohé značky mali urobiť dôležitú domácu úlohu a dôkladne zadefinovať svoje cieľové publikum.

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.

Ilustračný obrázok k blogu

Ako môže správne zakotvená stratégia značky ovplyvniť efektivitu a celkový dojem z vašej vizuálnej identity?

Vizuálna identita značky je dôležitou nadstavbou pre stratégiu značky. Ak správne vychádza z jej základných princípov, zvyšuje jej súdržnosť a umožňuje účinnejšie osloviť cieľovú skupinu.

Ilustračný obrázok k blogu

Nečakajte na krízu. Marketingový audit si urobte vo firme včas

Mnohé firmy a ich marketingové oddelenia koncom roka prehodnocujú a nastavujú svoje marketingové rozpočty. Málokedy však myslia na marketingový audit. Buď ho podceňujú alebo ho realizujú, keď je už neskoro.

Ilustračný obrázok k blogu

Prečo moja spoločnosť potrebuje biznis-marketingový audit?

Viete, na čo vo vašej firme vynakladáte finančné prostriedky? Čo vo vašej stratégii funguje a čo naopak nefunguje a vyžaduje si zlepšenie? Máte správne zadefinované všetky náležitosti značky?

Ilustračný obrázok k blogu

Môžete analýzu pri stratégii preskočiť?

Niektoré veci sa nedajú preskočiť. Rovnako to je aj pri analýze, ktorá je vstupnou bránou ku stratégii pre značku. Bez správnych dát nie je možné stratégiu dobre pripraviť.

Ilustračný obrázok k blogu

Nová séria podcastov Laik v praxi odpovedá laikom aj profesionálom

V sérii Laik v praxi Anku a Naďu spovedá Vivian, ktorá o marketingu a biznise toho až tak veľa nevie. Má však bohaté moderátorské skúsenosti, preto sa pýta laické otázky, ktoré budú zaujímať aj vás.

Ilustračný obrázok k blogu

Čo je marketingová stratégia a prečo by ju mala mať vaša firma? (Komplexný sprievodca podnikateľa)

Zistite, čo je to marketingová stratégia a prečo by ju mala mať aj vaša firma.✅ Prečítajte si nášho sprievodcu marketingovou stratégiou pre podnikateľov.

Ilustračný obrázok k blogu

B2B marketingová stratégia: Začnite s obchodom a pridajte obsah

Viete, čo potrebujete na to, aby dobrá B2B marketingová stratégia nezostala vo vašej firme iba na papieri? Je vôbec nejaký rozdiel medzi B2B a B2C marketingom? Prečo sa oplatí marketing veľkých spoločností prepájať s obchodom? S dobrými znalosťami a prehľadom o trhu môžete vytvoriť marketingovú stratégiu, ktorá vám prinesie želané konverzie i skvelé výsledky.