Kde sa môžem pravidelne vzdelávať v marketingu? Odpoveďou je Levosphere blog.

Ilustračný obrázok k blogu

Nečakajte na krízu. Marketingový audit si urobte vo firme včas

Mnohé firmy a ich marketingové oddelenia koncom roka prehodnocujú a nastavujú svoje marketingové rozpočty. Málokedy však myslia na marketingový audit. Buď ho podceňujú alebo ho realizujú, keď je už neskoro.

Ilustračný obrázok k blogu

Prečo moja spoločnosť potrebuje biznis-marketingový audit?

Viete, na čo vo vašej firme vynakladáte finančné prostriedky? Čo vo vašej stratégii funguje a čo naopak nefunguje a vyžaduje si zlepšenie? Máte správne zadefinované všetky náležitosti značky?

Ilustračný obrázok k blogu

Môžete analýzu pri stratégii preskočiť?

Niektoré veci sa nedajú preskočiť. Rovnako to je aj pri analýze, ktorá je vstupnou bránou ku stratégii pre značku. Bez správnych dát nie je možné stratégiu dobre pripraviť.

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.

Ilustračný obrázok k blogu

Nová séria podcastov Laik v praxi odpovedá laikom aj profesionálom

V sérii Laik v praxi Anku a Naďu spovedá Vivian, ktorá o marketingu a biznise toho až tak veľa nevie. Má však bohaté moderátorské skúsenosti, preto sa pýta laické otázky, ktoré budú zaujímať aj vás.

Ilustračný obrázok k blogu

Čo je marketingová stratégia a prečo by ju mala mať vaša firma? (Komplexný sprievodca podnikateľa)

Zistite, čo je to marketingová stratégia a prečo by ju mala mať aj vaša firma.✅ Prečítajte si nášho sprievodcu marketingovou stratégiou pre podnikateľov.

Ilustračný obrázok k blogu

B2B marketingová stratégia: Začnite s obchodom a pridajte obsah

Viete, čo potrebujete na to, aby dobrá B2B marketingová stratégia nezostala vo vašej firme iba na papieri? Je vôbec nejaký rozdiel medzi B2B a B2C marketingom? Prečo sa oplatí marketing veľkých spoločností prepájať s obchodom? S dobrými znalosťami a prehľadom o trhu môžete vytvoriť marketingovú stratégiu, ktorá vám prinesie želané konverzie i skvelé výsledky.

Ilustračný obrázok k blogu

Nie sme na to sami, s kým spolupracuje marketingový stratég?

Marketingový stratég by mal byť kľúčovou postavou v každej spoločnosti, ktorá sa usiluje o úspech. S akými ďalšími marketingovými pozíciami by mal stratég spolupracovať, aby firma dosiahla svoje podnikateľské ciele?

Ilustračný obrázok k blogu

Ako sa nestratiť v dave konkurentov?

Konkurencia je prirodzenou súčasťou podnikania. Aj keď vám online priestor ponúka množstvo výhod, prináša aj viac súťažiacich, ktorí s vami budú bojovať o pozornosť zákazníka. Správne definovanie USP – Unique Selling Proposition pomôže vašej značke vyniknúť a nestratiť sa v dave konkurentov.

Ilustračný obrázok k blogu

Čo robia marketingoví stratégovia?

Sú profesie, ktorých náplň práce je pochopiteľná a zrozumiteľná pre každého. Marketingový stratég medzi ne nepatrí. Za posledné roky sme sa stretli s otázkami od klientov, ale aj našich blízkych, kreatívcov, či agentúr, čo vlastne robíme :) Rozumieme, že práca marketingového stratéga môže byť pre nezainteresovaného človeka "zahalená rúškom tajomstva". Zozbierali sme preto otázky, ktoré najčastejšie dostávame, aby sme našu prácu „odtajnili".

Ilustračný obrázok k blogu

Čo je to cenotvorba a ako k nej pristupovať

Cenotvorba je Achillova päta mnohých podnikateľov, ktorí práve rozvíjajú svoju značku. ✅ Prečítajte si ako na cenotvorbu z pohľadu marketingového mixu.