Kde sa môžem pravidelne vzdelávať v marketingu? Odpoveďou je Levosphere blog.

Ilustračný obrázok k blogu

Ako premeniť podnikateľský zámer na úspešný podnik

Vytvorenie úspešnej firmy nezačína len dobrým nápadom, ale dôkladným plánovaním, ktoré je podložené kvalitným podnikateľským zámerom. Tento článok vám ukáže, ako prepojiť podnikateľský zámer s reálnym podnikaním, pričom využijeme príklady z praxe.

Ilustračný obrázok k blogu

Podnikateľský plán – bez odbornosti to nejde

Mnoho podnikateľov so zaujímavými a perspektívnymi projektmi potrebuje vypracovať podnikateľský plán. Dôvody sú rôzne, ako napríklad snaha získať investora, financie od banky, podporu z fondov alebo nadviazať spoluprácu so strategickým partnerom.

Ilustračný obrázok k blogu

Prečo sú pre marketingovú stratégiu a značku dôležité prieskumy?

V biznise by rozhodnutia nemali byť založené na pocitoch. V dnešnej dobe dominujú dáta, ktoré môžeme získavať aj prostredníctvom prieskumov. Otázkou zostáva, či firmy dokážu tieto údaje efektívne využiť. Prieskumy sú kľúčovým nástrojom, ktorý pomáha spoločnostiam rásť, inovovať a udržať si konkurenčnú výhodu. Každá firma, ktorá chce naplno využiť svoj obchodný potenciál a rozvíjať svoju značku, by mala tento proces realizovať dôkladne.

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.

Ilustračný obrázok k blogu

Značka 101 Drogéria sa omladila. Chce byť všade tam, kde sa deje život

Má význam meniť značku, ak je dlhodobo etablovaná na trhu a zákazníci ju už dobre poznajú? Oplatí sa ju rozvíjať alebo stačí investovať iba do jej „faceliftu”? Rodinná firma 101 Drogeria má za sebou zaujímavý príbeh. Zrodila sa doslova v obývačke svojich zakladateľov, pričom donedávna pôsobila na trhu bez výraznejších zásahov. Značka dospela. Počas generačnej výmeny dokonca urobila odvážny krok smerom k omladeniu. A práve odvaha ju definuje v biznise.

Ilustračný obrázok k blogu

Cieľová skupina včera a dnes. Viete, ako ju definovať?

Majú tradičné marketingové postupy v ére digitálnej reklamy stále význam? Súčasný online svet ponúka marketérom množstvo metrík a nástrojov na analýzu cieľového publika, no ani tie nemusia byť dostačujúce. V čase, keď sa reklama valí na zákazníkov takmer zo všetkých strán, by si mnohé značky mali urobiť dôležitú domácu úlohu a dôkladne zadefinovať svoje cieľové publikum.

Ilustračný obrázok k blogu

Naming - Ako vytvoriť skvelý názov značky?

Výber vhodného, originálneho a zapamätateľného názvu pre značku predstavuje zložitú úlohu. Naming nie je len o kreativite, ale predovšetkým o strategickom rozhodovaní.

Ilustračný obrázok k blogu

Akým spôsobom rozvíjate hodnotu svojej značky?

Túžite vybudovať silnú a vplyvnú značku? Apple, Amazon, Google alebo microsoft sa nestali najhodnotnejšími svetovými značkami zo dňa na deň.

Ilustračný obrázok k blogu

Akú pozíciu má vaša značka? Inšpirujte sa tými úspešnými

Predstavte si vesmír plný značiek, v ktorom sa snažíte upriamiť pozornosť zákazníkov práve na tú svoju. Silná pozícia značky zohráva dôležitú úlohu v raste každého podnikania. Máte ju pri vašej značke zadefinovanú správne?

Ilustračný obrázok k blogu

Rebranding. Kedy je správny čas?

Príbehom, ktorý rozprávate prostredníctvom svojej značky, si získavate srdcia aj mysle zákazníkov. Ak v ľuďoch váš brand nerezonuje, je čas zamyslieť sa, čo môžete urobiť inak.

Ilustračný obrázok k blogu

Čo robia marketingoví stratégovia?

Sú profesie, ktorých náplň práce je pochopiteľná a zrozumiteľná pre každého. Marketingový stratég medzi ne nepatrí. Za posledné roky sme sa stretli s otázkami od klientov, ale aj našich blízkych, kreatívcov, či agentúr, čo vlastne robíme :) Rozumieme, že práca marketingového stratéga môže byť pre nezainteresovaného človeka "zahalená rúškom tajomstva". Zozbierali sme preto otázky, ktoré najčastejšie dostávame, aby sme našu prácu „odtajnili".