Príbehom, ktorý rozprávate prostredníctvom svojej značky, si získavate srdcia aj mysle zákazníkov. Ak v ľuďoch váš brand nerezonuje, je čas zamyslieť sa, čo môžete urobiť inak.
Sú profesie, ktorých náplň práce je pochopiteľná a zrozumiteľná pre každého. Marketingový stratég medzi ne nepatrí. Za posledné roky sme sa stretli s otázkami od klientov, ale aj našich blízkych, kreatívcov, či agentúr, čo vlastne robíme :) Rozumieme, že práca marketingového stratéga môže byť pre nezainteresovaného človeka "zahalená rúškom tajomstva". Zozbierali sme preto otázky, ktoré najčastejšie dostávame, aby sme našu prácu „odtajnili".
Viete, čo spotrebitelia skutočne chcú a po čom túžia v hĺbke srdca? Ak nájdete odpovede aj na hlbšie otázky zákazníkov, dostanete sa k unikátnemu insightu. Dobrý insight mení nielen celý váš marketing, ale značne pridáva na hodnote vašej značky.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Ako môže podnik prežiť recesiu? Je potrebné venovať sa svojej značke. Zistite, čo to znamená.
V marketingu poznáme aj segmentáciu podľa životného štýlu. Zistite, do akých segmentov môžeme Slovákov rozdeliť.
Celý proces vytvárania názvu spoločnosti sme spísali do 5 prehľadných krokov. Zistite, ako vytvoriť názov značky.
Brand equity sa niekedy mylne zamieňa za brand value. Ako definujeme tieto dva pojmy a ako sa brand equity a brand value buduje?
V dobe, kedy sa na nás z každej strany valí reklama a všetci nám chcú niečo odkázať, je dôležité, si čo najviac špecifikovať cieľovú skupinu. Jeden z najlepších spôsobov, ako ju dobre špecifikovať, je vytvoriť si marketingovú persónu.
Čo je to značka a ako dokáže pomôcť biznisu? Aký je rozdiel medzi brandom a brandingom? Zistite v Levosphere blogu.
Tvorbu názvu značky, teda naming, netreba podceňovať. Spoznajte 5 prístupov k tvorbe názvu značky.