Kde sa môžem pravidelne vzdelávať v marketingu? Odpoveďou je Levosphere blog.

Ilustračný obrázok k blogu

Naming - Ako vytvoriť skvelý názov značky?

Výber vhodného, originálneho a zapamätateľného názvu pre značku predstavuje zložitú úlohu. Naming nie je len o kreativite, ale predovšetkým o strategickom rozhodovaní.

Ilustračný obrázok k blogu

Akým spôsobom rozvíjate hodnotu svojej značky?

Túžite vybudovať silnú a vplyvnú značku? Apple, Amazon, Google alebo microsoft sa nestali najhodnotnejšími svetovými značkami zo dňa na deň.

Ilustračný obrázok k blogu

Akú pozíciu má vaša značka? Inšpirujte sa tými úspešnými

Predstavte si vesmír plný značiek, v ktorom sa snažíte upriamiť pozornosť zákazníkov práve na tú svoju. Silná pozícia značky zohráva dôležitú úlohu v raste každého podnikania. Máte ju pri vašej značke zadefinovanú správne?

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.

Ilustračný obrázok k blogu

Rebranding. Kedy je správny čas?

Príbehom, ktorý rozprávate prostredníctvom svojej značky, si získavate srdcia aj mysle zákazníkov. Ak v ľuďoch váš brand nerezonuje, je čas zamyslieť sa, čo môžete urobiť inak.

Ilustračný obrázok k blogu

Čo robia marketingoví stratégovia?

Sú profesie, ktorých náplň práce je pochopiteľná a zrozumiteľná pre každého. Marketingový stratég medzi ne nepatrí. Za posledné roky sme sa stretli s otázkami od klientov, ale aj našich blízkych, kreatívcov, či agentúr, čo vlastne robíme :) Rozumieme, že práca marketingového stratéga môže byť pre nezainteresovaného človeka "zahalená rúškom tajomstva". Zozbierali sme preto otázky, ktoré najčastejšie dostávame, aby sme našu prácu „odtajnili".

Ilustračný obrázok k blogu

Insight. Sonda do túžob zákazníkov.

Viete, čo spotrebitelia skutočne chcú a po čom túžia v hĺbke srdca? Ak nájdete odpovede aj na hlbšie otázky zákazníkov, dostanete sa k unikátnemu insightu. Dobrý insight mení nielen celý váš marketing, ale značne pridáva na hodnote vašej značky. 

Ilustračný obrázok k blogu

Čo robiť v čase recesie? Venujte pozornosť svojej značke

Ako môže podnik prežiť recesiu? Je potrebné venovať sa svojej značke. Zistite, čo to znamená.

Ilustračný obrázok k blogu

3 dobré správy pre lokálne biznisy

V marketingu poznáme aj segmentáciu podľa životného štýlu. Zistite, do akých segmentov môžeme Slovákov rozdeliť.

Ilustračný obrázok k blogu

Ako vytvoriť názov značky v 5 krokoch?

Celý proces vytvárania názvu spoločnosti sme spísali do 5 prehľadných krokov. Zistite, ako vytvoriť názov značky.

Ilustračný obrázok k blogu

Za všetkým hľadaj ženu a brand equity

Brand equity sa niekedy mylne zamieňa za brand value. Ako definujeme tieto dva pojmy a ako sa brand equity a brand value buduje?