Má význam meniť značku, ak je dlhodobo etablovaná na trhu a zákazníci ju už dobre poznajú? Oplatí sa ju rozvíjať alebo stačí investovať iba do jej „faceliftu”? Rodinná firma 101 Drogeria má za sebou zaujímavý príbeh. Zrodila sa doslova v obývačke svojich zakladateľov, pričom donedávna pôsobila na trhu bez výraznejších zásahov. Značka dospela. Počas generačnej výmeny dokonca urobila odvážny krok smerom k omladeniu. A práve odvaha ju definuje v biznise.
Majú tradičné marketingové postupy v ére digitálnej reklamy stále význam? Súčasný online svet ponúka marketérom množstvo metrík a nástrojov na analýzu cieľového publika, no ani tie nemusia byť dostačujúce. V čase, keď sa reklama valí na zákazníkov takmer zo všetkých strán, by si mnohé značky mali urobiť dôležitú domácu úlohu a dôkladne zadefinovať svoje cieľové publikum.
Marketing môže mať veľa podôb. Vyberať si spomedzi rôznych marketingových aktivít môže byť niekedy náročné. Je to práve marketingová stratégia, ktorá firmám pomáha definovať, čo je pre nich podstatné a s čím sa nemá zmysel zaoberať. A potom je na rade efektívna komunikácia, v rámci ktorej môže značky výrazne posunúť Ocassion Based Marketing. Ako by sa nad ním mali marketéri zamýšľať a aké príležitosti môžu značkám poslúžiť pre úspešné kampane?
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Konkurencia je prirodzenou súčasťou podnikania. Aj keď vám online priestor ponúka množstvo výhod, prináša aj viac súťažiacich, ktorí s vami budú bojovať o pozornosť zákazníka. Správne definovanie USP – Unique Selling Proposition pomôže vašej značke vyniknúť a nestratiť sa v dave konkurentov.
Čo majú spoločné Valentín, Zelený štvrtok a Medzinárodný deň matiek? Sú to populárne sviatky a uznávané medzinárodné dni, čo z nich robí fantastické príležitosti na oslovenie nových zákazníkov a zaujatie súčasných.
Ako písať dobrý blog? Je potrebné blogovať kvôli SEO? Prečítajte si Soft a Hard odporúčania z dielne Levosphere.
Čím je Instagram zaujímavý pre firmy a prečo by sme mu mali venovať pozornosť? Ktorými kampaňami by sme sa mohli inšpirovať?
Čo je to hodnota značky, teda brand value? Oplatí sa eshopom budovať značku? O tom bola konferencia Creative Summit 2019.
Levosphere podcast je úspešný vzdelávací marketingový podcast, ktorý presiahol hranicu viac ako 200 000 vypočutí. Zistite, ako vybudovať takto úspešný podcast.
Stránka O nás je kľúčovým prvkom obsahu firmy. Zistite, aké sú osvedčené postupy na vytvorenie stránky „O nás“, čo robiť a čo radšej nerobiť pri tvorbe jej obsahu a prečo sa na túto stránku kladie taký dôraz.