Konkurencia je prirodzenou súčasťou podnikania. Aj keď vám online priestor ponúka množstvo výhod, prináša aj viac súťažiacich, ktorí s vami budú bojovať o pozornosť zákazníka. Správne definovanie USP – Unique Selling Proposition pomôže vašej značke vyniknúť a nestratiť sa v dave konkurentov.
Čo majú spoločné Valentín, Zelený štvrtok a Medzinárodný deň matiek? Sú to populárne sviatky a uznávané medzinárodné dni, čo z nich robí fantastické príležitosti na oslovenie nových zákazníkov a zaujatie súčasných.
Ako písať dobrý blog? Je potrebné blogovať kvôli SEO? Prečítajte si Soft a Hard odporúčania z dielne Levosphere.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Čím je Instagram zaujímavý pre firmy a prečo by sme mu mali venovať pozornosť? Ktorými kampaňami by sme sa mohli inšpirovať?
Čo je to hodnota značky, teda brand value? Oplatí sa eshopom budovať značku? O tom bola konferencia Creative Summit 2019.