Kde sa môžem pravidelne vzdelávať v marketingu? Odpoveďou je Levosphere blog.

Ilustračný obrázok k blogu

Vyberajte si pre svoje kampane tie najlepšie príležitosti

Marketing môže mať veľa podôb. Vyberať si spomedzi rôznych marketingových aktivít môže byť niekedy náročné. Je to práve marketingová stratégia, ktorá firmám pomáha definovať, čo je pre nich podstatné a s čím sa nemá zmysel zaoberať. A potom je na rade efektívna komunikácia, v rámci ktorej môže značky výrazne posunúť Ocassion Based Marketing. Ako by sa nad ním mali marketéri zamýšľať a aké príležitosti môžu značkám poslúžiť pre úspešné kampane?

Ilustračný obrázok k blogu

Ako sa nestratiť v dave konkurentov?

Konkurencia je prirodzenou súčasťou podnikania. Aj keď vám online priestor ponúka množstvo výhod, prináša aj viac súťažiacich, ktorí s vami budú bojovať o pozornosť zákazníka. Správne definovanie USP – Unique Selling Proposition pomôže vašej značke vyniknúť a nestratiť sa v dave konkurentov.

Ilustračný obrázok k blogu

Sezónny marketing je (ne)objavenou príležitosťou pre váš biznis

Čo majú spoločné Valentín, Zelený štvrtok a Medzinárodný deň matiek? Sú to populárne sviatky a uznávané medzinárodné dni, čo z nich robí fantastické príležitosti na oslovenie nových zákazníkov a zaujatie súčasných.

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.

Ilustračný obrázok k blogu

Ako písať dobrý blog a netvoriť komunikačný odpad?

Ako písať dobrý blog? Je potrebné blogovať kvôli SEO? Prečítajte si Soft a Hard odporúčania z dielne Levosphere.

Ilustračný obrázok k blogu

Instagram je ako malé rýchlo rastúce monštrum, nepodceňujte ho!

Čím je Instagram zaujímavý pre firmy a prečo by sme mu mali venovať pozornosť? Ktorými kampaňami by sme sa mohli inšpirovať?

Ilustračný obrázok k blogu

Aby značka ožila! Raz ju predám...

Čo je to hodnota značky, teda brand value? Oplatí sa eshopom budovať značku? O tom bola konferencia Creative Summit 2019.

Ilustračný obrázok k blogu

Ako na úspešný podcast?

Levosphere podcast je úspešný vzdelávací marketingový podcast, ktorý presiahol hranicu viac ako 200 000 vypočutí. Zistite, ako vybudovať takto úspešný podcast.

Ilustračný obrázok k blogu

Aj váš biznis potrebuje stránku O NÁS. Čo by mala určite obsahovať?

Stránka O nás je kľúčovým prvkom obsahu firmy. Zistite, aké sú osvedčené postupy na vytvorenie stránky „O nás“, čo robiť a čo radšej nerobiť pri tvorbe jej obsahu a prečo sa na túto stránku kladie taký dôraz.