Marketing môže mať veľa podôb. Vyberať si spomedzi rôznych marketingových aktivít môže byť niekedy náročné. Je to práve marketingová stratégia, ktorá firmám pomáha definovať, čo je pre nich podstatné a s čím sa nemá zmysel zaoberať. A potom je na rade efektívna komunikácia, v rámci ktorej môže značky výrazne posunúť Ocassion Based Marketing. Ako by sa nad ním mali marketéri zamýšľať a aké príležitosti môžu značkám poslúžiť pre úspešné kampane?
Konkurencia je prirodzenou súčasťou podnikania. Aj keď vám online priestor ponúka množstvo výhod, prináša aj viac súťažiacich, ktorí s vami budú bojovať o pozornosť zákazníka. Správne definovanie USP – Unique Selling Proposition pomôže vašej značke vyniknúť a nestratiť sa v dave konkurentov.
Čo majú spoločné Valentín, Zelený štvrtok a Medzinárodný deň matiek? Sú to populárne sviatky a uznávané medzinárodné dni, čo z nich robí fantastické príležitosti na oslovenie nových zákazníkov a zaujatie súčasných.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Ako písať dobrý blog? Je potrebné blogovať kvôli SEO? Prečítajte si Soft a Hard odporúčania z dielne Levosphere.
Čím je Instagram zaujímavý pre firmy a prečo by sme mu mali venovať pozornosť? Ktorými kampaňami by sme sa mohli inšpirovať?
Čo je to hodnota značky, teda brand value? Oplatí sa eshopom budovať značku? O tom bola konferencia Creative Summit 2019.
Levosphere podcast je úspešný vzdelávací marketingový podcast, ktorý presiahol hranicu viac ako 200 000 vypočutí. Zistite, ako vybudovať takto úspešný podcast.
Stránka O nás je kľúčovým prvkom obsahu firmy. Zistite, aké sú osvedčené postupy na vytvorenie stránky „O nás“, čo robiť a čo radšej nerobiť pri tvorbe jej obsahu a prečo sa na túto stránku kladie taký dôraz.