Kde sa môžem pravidelne vzdelávať v marketingu? Odpoveďou je Levosphere blog.

Ilustračný obrázok k blogu

Marketingový mix – Prečo je dôležitý?

Marketing je dynamická disciplína, ktorá sa neustále vyvíja. Jedným zo základných konceptov, ktorý by mal poznať každý marketér alebo podnikateľ, je marketingový mix. Ide o súbor nástrojov, ktorý pomáha firmám efektívne osloviť svojich zákazníkov a budovať úspešnú stratégiu.

Ilustračný obrázok k blogu

Nečakajte na krízu. Marketingový audit si urobte vo firme včas

Mnohé firmy a ich marketingové oddelenia koncom roka prehodnocujú a nastavujú svoje marketingové rozpočty. Málokedy však myslia na marketingový audit. Buď ho podceňujú alebo ho realizujú, keď je už neskoro.

Ilustračný obrázok k blogu

Prečo moja spoločnosť potrebuje biznis-marketingový audit?

Viete, na čo vo vašej firme vynakladáte finančné prostriedky? Čo vo vašej stratégii funguje a čo naopak nefunguje a vyžaduje si zlepšenie? Máte správne zadefinované všetky náležitosti značky?

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.

Ilustračný obrázok k blogu

Distribúcia značke dokáže výrazne pomôcť

Dobrá distribúcia je neoddeliteľnou súčasťou každej úspešnej značky. Mnohé firmy však na ňu nekladú dostatočný dôraz. Na predaj svojich služieb a produktov sa spoliehajú intuitívne, čo je chyba. Ako vám môže pomôcť správne nastavenie distribúcie, aby ste zvýšili a zefektívnili predaj?

Ilustračný obrázok k blogu

Čo robia marketingoví stratégovia?

Sú profesie, ktorých náplň práce je pochopiteľná a zrozumiteľná pre každého. Marketingový stratég medzi ne nepatrí. Za posledné roky sme sa stretli s otázkami od klientov, ale aj našich blízkych, kreatívcov, či agentúr, čo vlastne robíme :) Rozumieme, že práca marketingového stratéga môže byť pre nezainteresovaného človeka "zahalená rúškom tajomstva". Zozbierali sme preto otázky, ktoré najčastejšie dostávame, aby sme našu prácu „odtajnili".

Ilustračný obrázok k blogu

Čo je to cenotvorba a ako k nej pristupovať

Cenotvorba je Achillova päta mnohých podnikateľov, ktorí práve rozvíjajú svoju značku. ✅ Prečítajte si ako na cenotvorbu z pohľadu marketingového mixu.

Ilustračný obrázok k blogu

Kotler v praxi- Čo je to marketing?

V Levosphere sme sa rozhodli prerozprávať kultovú knihu Marketing Management od Philipa Kotler. V podcastovej sérii Kotler v praxi približujeme Kotlerovu teóriu praktickými príkladmi.

Ilustračný obrázok k blogu

Ako udržať zákazníka pri zvyšovaní cien?

V dobe dramatickej inflácie bol nejeden biznis nútený zvýšiť svoje ceny. Zistite, aké sú možné stratégie zvyšovania cien.

Ilustračný obrázok k blogu

Korona- skúška charakteru v marketingu

Ako pristupovať k marketingu počas krízy? Ukážeme si, ako by mohlo vyzerať vaše "krízové" 4P.

Ilustračný obrázok k blogu

Životný cyklus produktu

Viete, ako funguje trh s produktami? Ak chcete pochopiť, ako produkty fungujú a uvedomiť si, čo sa dá v jednotlivých fázach životného cyklu produktu robiť, alebo aj nerobiť, prečítajte si tento blog. Vysvetlíme si životnú krivku produktu aj to ako jednotlivé štádia životného cyklu produktu definoval Philip Kotler.