Mnohé firmy a ich marketingové oddelenia koncom roka prehodnocujú a nastavujú svoje marketingové rozpočty. Málokedy však myslia na marketingový audit. Buď ho podceňujú alebo ho realizujú, keď je už neskoro.
Viete, na čo vo vašej firme vynakladáte finančné prostriedky? Čo vo vašej stratégii funguje a čo naopak nefunguje a vyžaduje si zlepšenie? Máte správne zadefinované všetky náležitosti značky?
Dobrá distribúcia je neoddeliteľnou súčasťou každej úspešnej značky. Mnohé firmy však na ňu nekladú dostatočný dôraz. Na predaj svojich služieb a produktov sa spoliehajú intuitívne, čo je chyba. Ako vám môže pomôcť správne nastavenie distribúcie, aby ste zvýšili a zefektívnili predaj?
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Sú profesie, ktorých náplň práce je pochopiteľná a zrozumiteľná pre každého. Marketingový stratég medzi ne nepatrí. Za posledné roky sme sa stretli s otázkami od klientov, ale aj našich blízkych, kreatívcov, či agentúr, čo vlastne robíme :) Rozumieme, že práca marketingového stratéga môže byť pre nezainteresovaného človeka "zahalená rúškom tajomstva". Zozbierali sme preto otázky, ktoré najčastejšie dostávame, aby sme našu prácu „odtajnili".
Cenotvorba je Achillova päta mnohých podnikateľov, ktorí práve rozvíjajú svoju značku. ✅ Prečítajte si ako na cenotvorbu z pohľadu marketingového mixu.
V Levosphere sme sa rozhodli prerozprávať kultovú knihu Marketing Management od Philipa Kotler. V podcastovej sérii Kotler v praxi približujeme Kotlerovu teóriu praktickými príkladmi.
Ako pristupovať k marketingu počas krízy? Ukážeme si, ako by mohlo vyzerať vaše "krízové" 4P.
Viete, ako funguje trh s produktami? Ak chcete pochopiť, ako produkty fungujú a uvedomiť si, čo sa dá v jednotlivých fázach životného cyklu produktu robiť, alebo aj nerobiť, prečítajte si tento blog. Vysvetlíme si životnú krivku produktu aj to ako jednotlivé štádia životného cyklu produktu definoval Philip Kotler.
V dobe dramatickej inflácie bol nejeden biznis nútený zvýšiť svoje ceny. Zistite, aké sú možné stratégie zvyšovania cien.