Meridiana bojnice rezort náhlad z výšky

MERIDIANA Bojnice rezort

MERIDIANA nesie vo svojom názve slnečné hodiny, pričom aj naozaj je slnkom v slovenskej gastronómii a hotelierstve. Vždy vás tam privíta profesionálny, ochotný a ústretový personál a postará sa, aby ste si užili každý, u nich strávený moment. V MERIDIANE pestujú dobrú energiu tak, že všetky ich ponúkané služby sú dôkladne premyslené a spĺňajú štandard na vysokej úrovni, ktorý si radi aj sami posúvajú stále vyššie.

Dokážem nájsť spôsob ako marketingovo pozdvihnúť gastro prevádzku počas pandémie?

Nástup novej marketingovej manažérky.

Na Slovensku sme boli prakticky v polovičke pandemického obdobia, keď do rezortu MERIDIANA nastúpila nová marketingová manažérka. Dostala za úlohu postarať sa, ako inak, o marketing. To však v danom období nebolo vôbec jednoduché. Rezortu chýbala marketingová stratégia a zároveň zápasil, rovnako ako zvyšok gastronomického trhu, doslova o prežitie.

Meridiana rezort z výšky

„Nepredávame jedlo a ubytovanie, pripravujeme pre vás príjemné pocity, ktoré si túžite vychutnať.“

Nina Kaňová, marketingový manažér

Odpoveďou je pravidelný mentoring na tvorbu Biznis Marketingovej Stratégie™

Využitie dostupných možností na podporu podnikania

Využitie dostupných možností na podporu podnikania. Ona sa však nevzdávala a bola presvedčená, že sa jej podarí nájsť spôsob ako rezort marketingovo pozdvihnúť a pripraviť na úspešnejšie obdobia. Od začiatku vedela, že pri tom potrebuje profesionálnu pomoc. Rozhodla sa využiť možnosti Slovak Business Agency a vybrala si dlhodobé konzultácie/mentoring s nami s LEVOSPHERE®.

Pravidelný mentoring

Pri Biznis Marketingovej Stratégii™ pre značku MERIDIANA stretávali pravidelne. Po zrealizovaní holistického dotazníka a hĺbkového rozhovoru s majiteľmi, dôležitými manažérmi a marketingovou manažérkou sme si spolu zodpovedali 45 otázok a dokázali sme tak definovať, kde má rezort po marketingovo-obchodnej stránke priestor.

Ilustračný obrázok holistického dotazníku

Učenie a prax zároveň

Začínali sme analytickou časťou, kde si klientka vždy vypočula mentoring a dostala vysvetlenie, ako má jednotlivé analýzy pripraviť a o čo bude ich výstupom. Takto jej boli objasnené všetky postupy počas celého polročného mentoringu. Tak sa nové veci dokázala nielen učiť, ale zároveň si ich skúšať aj v praxi.

Jednotlivé časti Biznis Marketingovej Stratégie™

Rovnakým postupom sme si prešli všetky časti Biznis Marketingovej StratégieTM. Klientka si vždy vypočula rady mentora, následne si jednotlivé podklady pripravila, a pripravenené sme si ich prešli na spoločných stretnutiach. Veľa sme sa učili, diskutovali, upravovali, až sme sa dostali k celkovej stratégii.

Ilustračný dom, na ktorom sú vysvetlené základy marketingovej stratégie

Výsledok

Výsledkom je jedinečný obsah, definovaná značka a positioning MERIDIANA, s ktorým už dosahujú marketingové aj obchodné úspechy a spokojnosť.

Positioning

MERIDIANA predstavuje pre ľudí, pohodových atmosferistov miesto, kde načerpajú dobrú energiu. Kde im pripravia príjemné pocity, ktoré si túžia vychutnať. Jeho úlohou je cibriť štandardy v gastronómii a hotelierstve na Slovensku. S využitím vlastnej nápaditosti, kreativity, svojskosti a precíznosti či odhodlaní.

Motto: „Vždy dobrá energia“

Meridiana baner dobrej energie

Brand believe

MERIDIANA verí, že každý zákazník by mal byť náročný a služby by sa mali neustále zlepšovať.

Pozrite si web TU.

Ukážka webovej stránky Meridiana rezort
Svadobčania