Biznis Marketingová Stratégia™ je funkčný biznis model, ktorý vieme aplikovať na akýkoľvek typ biznisu.
B2B BMS
Chcete biznis vyskladať tak, aby oslovoval B2B klientov a vaše produkty nebudovali cudziu značku, ale vašu? S tým vám pomôže BMS™.
e-BMS
Ste najrýchlejší, najlacnejší a máte skvelý zákaznícky servis? To tvrdí každý e-shop. Odlíšte sa na trhu a začnite značku riadiť vedome.
Retail
Kladiete si otázku, ako byť úspešný v predajnom kanáli? Vypracujeme vám stratégiu, ktorej cieľom je zvýšenie dopytu a predaja v distribučnom kanáli (predajca, veľkoobchod, obchod, HoReCa).
Nekopírovateľné Kombo™ je naša metóda, ktorou tvoríme unikátnu kombináciu vašich biznis a marketingových kompetencií.
Definovanie Nekopírovateľného Komba™ začína podnikateľskou dimenziou - odhaľovaním motivácií a ambícii v srdci majiteľa. Tá sa preklápa do marketingovej, kde definujeme talent, nadanie a zmysluplnosť značky. A to všetko zrozumiteľne, v jazyku cieľovej skupiny.
Avšak na to, aby sme mohli spoľahlivo definovať obe dimenzie, potrebujeme poznať externé východiská. Prechádzame škálou analýz, ktorými odhaľujeme stav trhu, konkurencie a spotrebiteľa. Obe dimenzie a interné východiská nám následne pomôžu naškálovať interné nástroje, ktorými stratégiu dostávame do života. Tým vzniká váš unikátny marketingový mix zložený z produktu, ceny, distribúcie, komunikácie a ľudí.
Výsledkom je vaše Nekopírovateľné Kombo™ stratégie, marketingového mixu a vizuality značky.
Chcem vedieť viac / dohodnúť stretnutierokov skúseností
spokojných klientov
hodín strávených pri klientskych stratégiách
priemerný nárast obratu klientov
Marketingovou stratégiou všetko začína. Marketingová stratégia nie je kampaň. Nekončí vysokým rozpočtom či bombastickou kreatívnou komunikačnou myšlienkou. Je však nevyhnutným základom, na ktorom stojí úspech celého vášho podnikania a jeho identity.
Nutnosťou je, že rovnaké odpovede na tieto otázky pozná každý zamestnanec podľa svojej funkcie.
Chcem vedieť viac / dohodnúť stretnutieJe to váš originálny dokument, ktorý vám zodpovie:
1
Prečo tu ste
2
Kto ste
3
Kde sa nachádzate
4
Kam smerujete
5
Pre koho to robíte
6
Čo robíte a ako to robíte
Ako sa odlíšiť od konkurencie a získať lojalitu mojich zákazníkov?
ZISTI VIACChcem naladiť svoj tím na spoločné myslenie, aby cítili značku rovnako. Ako na to?
ZISTI VIACDokáže mi niekto kvalitne a pravidelne radiť, ako robiť môjmu biznisu dobrý marketing?
ZISTI VIACDo modelu Biznis Marketingová Stratégia™ už investovalo množstvo spokojných klientov: