Ako predávať, keď sa 95% nákupných rozhodnutí deje podvedome?

Vedeli ste, že 95% nákupných rozhodnutí sa deje práve v podvedomí? Vojtěch nám prezrádza, ako zistiť zákaznícke potreby, aj keď sa dejú v podvedomí a ako nám vedia dáta pomôcť pri budovaní značky.

„Ak značka nie je mentálne dostupná, ťažko sa dostane do nášho podvedomého výberu pri nákupnom rozhodovaní.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Vojtěch Prokeš je riaditeľom výskumu a spoluzakladateľ Behavio Labs, v ktorej sa venujú podvedomým motiváciám nákupcov. Vedeli ste, že 95% nákupných rozhodnutí sa deje práve v podvedomí? Aj preto je správanie zákazníkov ťažké pochopiť. Vojtěch nám prezrádza, ako zistiť zákaznícke potreby, aj keď sa dejú v podvedomí a ako nám vedia dáta pomôcť pri budovaní značky.

V rozhovore sa dozviete:

  • čo sa deje v našom podvedomí, keď sa rozhodujeme
  • či je cena najdôležitejším aspektom pri nákupe
  • ako sa dá predpovedať nákupné správanie
  • akú úlohu zohráva mentálna dostupnosť pri nákupnom rozhodnutí

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ