Anka Sabolová a Naďa Kacera nám v podcaste odhaľujú cestu k namingu - tvorbe názvu značky.
„V dnešnom preplnenom svete je náročné prísť s niečím unikátnym.“
Anka Sabolová a Naďa Kacera nám v podcaste odhaľujú cestu k namingu. Vedeli ste, že k tvorbe názvu značky existujú rôzne prístupy? Nie je jednoduché prísť na trh s niečím unikátnym, pretože faktom je, že trh je preplnený rôznymi názvami značiek. Úspešnými aj tými menej úspešnými. Ako však prísť s niečím, čo tu ešte nebolo?
V podcaste sa dozviete:
Viete, aký príbeh a princíp sa ukrýva za vznikom názvov značiek ako sú Volkswagen, Apple, či Durex? Možno vás prekvapí, že niektoré príbehy, ako prišli značky k svojmu menu, sú nudné až klišé. No jedno im nemôžeme odoprieť - fungujú a sú zapamätateľné. Pri vašom výbere názvu značky nezabudnite na to najpodstatnejšie. Pýtate sa, čo to je? Viete, čo máte robiť ;).
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ