KROS: Zmena mindsetu bola obrovská výzva

Rebrand nie je iba o zmene loga. Je o zmene myslenia, stratégie a smerovania celej firmy. Gabriela Trpišová, marketingová riaditeľka KROS, otvorene hovorí o tom, ako 30-ročná firma prešla transformáciou vďaka strategickej spolupráci s Levosphere. Vypočujte si, čo znamená krása napredovania v praxi a prečo je odvaha prizvať externého partnera kľúčom k skutočnej zmene.

„Na začiatku sme mali veľa otázok a málo odpovedí. Potrebovali sme pohľad zvonka, aby sme sa prestali točiť v kruhu. Bez externej pomoci by sme rebrand v takom rozsahu nedali.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Rebrand 30-ročnej firmy na značku budúcnosti. Marketingová riaditeľka Gabriela Trpišová z firmy KROS sa delí o odvážnu cestu transformácie, ktorú firma prešla – od rozhodnutia nájsť externého partnera, prvotnej konzultácie s Levosphere, cez strategický rebranding až po uvedenie na trh. Rozprávame sa o tom, ako zvládnuť zmenu mindsetu vo firme s 30-ročnou tradíciou, čo znamená budovať značku, ktorá zjednocuje segmenty, a prečo sa pri strategických zmenách netreba spoliehať iba na interné know-how. Vypočujte si príbeh o odvahe, spolupráci a vízii, ktorá dáva zmysel.

Dozviete sa tiež:

  • Ako „krása napredovania“ spája rôzne segmenty.
  • Prečo rebrand nie je len o novom logu.
  • Aké výzvy prináša zjednocovanie firemnej identity a implementácia stratégie.
  • Ako strategické rozhodnutia ovplyvňujú rast aj vnútri tímu.

Bonusový materiál od Levosphere nájdete na našom Herohero

Lístky na 6. ročník Medzinárodného kongresu rodinných firiem, ktorý sa bude konať 18. - 19. 9. 2025 v Hoteli Château Bela, kúpite tu.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ