Martin Marko z agentúry Silwer nám v podcaste odhaľuje trhový potenciál vekovej skupiny 50+aj to, ako a prečo by ho aj vaša značka mala využiť.
„Až 50 % ľudí na trhu sa cíti byť značkami prehliadanými.“
Martin Marko z agentúry Silwer nám v podcaste odhaľuje trhový potenciál vekovej skupiny 50+aj to, ako a prečo by ho aj vaša značka mala využiť. V rozhovore nám Martin ozrejmuje pojem strieborná ekonomika a prečo sa tak volá. To, čo sa za týmto názvom ukrýva, vás prekvapí a pravdepodobne aj pobaví.
V podcaste sa tiež dozviete:
Agentúra Silwer sa zameriava na prieskumy, ktoré poskytujú informácie o meniacej sa silver economy. Ľudia v súčasnosti starnú neskôr. Zamysleli ste sa niekedy nad tým, prečo dieťa dostane vždy väčšie lego od svojej babky ako od rodiča? Dôvod, prečo o tom hovoríme, sa dozviete v pocaste.
Na záver nám Martin v súvislosti s marketingom odporúča, aby sme v živote boli pracovití, aby sme dokázali byť dlhodobo úspešnými. Na to je potrebné stanovovať si racionálne ciele, mať otvorené oči, inšpirovať sa a v neposlednom rade nenechať sa stiahnuť každým trendom, ktorý sa na trhu objaví.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ