PRÍBEH O PODCASTOCH: Cesta k novým klientom cez firemný podcast?

Peter Chodelka (Podnicast) a Blažej Černák, spoluzakladatelia štúdia Brept. Rozprávame sa o tom, kedy má firemný podcast zmysel, na čo si dať pozor a prečo je autenticita kľúčová.

„Spoznanie, skúsenosti, sales – to sú tri dôvody, prečo firmy robia podcasty.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Peter Chodelka, autor podcastu Podnicast, a Blažej Černák, spolu s Petrom spoluzakladateľ podcastového štúdia Brept, sa denne pohybujú vo svete podcastov. Spoločne s nimi sa rozprávame o tom, prečo by firmy mali (alebo nemali) robiť vlastné podcasty a ako zistiť, či to má pre značku zmysel.

Čo sa v epizóde dozviete:

  • Aké sú tri hlavné dôvody, prečo by firmy (ne)mali robiť podcasty.
  • Prečo firemné podcasty často nevydržia a na čo si dať pozor pri ich štarte.
  • Ako nastaviť podcast tak, aby bol autentický a mal pre poslucháčov hodnotu.

Lístky na (Ne)skutočné raňajky s podcastami zakúpite tu.

Už 18.3. v Trenčíne sa budeme venovať téme Skrytí sabotéri biznisového rastu. Naďa Kacera spolu s Inštitút Rodinného Biznisu a našimi hosťami v panelovej diskusii❗️ Lístky kúpite na tomto linku.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ