Rozhovor o novom prístupe k úprave webových stránok tak, aby boli predajné - tzv. logika predajnej stránky.
„predajná podstránka ako virtuálny obchodník, ktorého cieľom je predať“
Simona Kubán, výkonná riaditeľka SCR interactive, pôsobí v oblasti digitálneho marketingu cez 15 rokov. V SCR interactive prišli s novým prístupom k úprave webových stránok tak, aby boli predajné. Tento prístup pomenovali ako logika predajnej stránky.
E-commerce prostredie sa rozrastá každým dňom, no nie všetky weby sú v predaji rovnako úspešné. Prečo je tomu tak? Jednoducho nestačí mať iba nahodené produkty, dobrú cenu a rýchle doručenie. Treba ísť ďalej. Rozhovor so Simonou vám možno trochu pootvorí očami a ukáže, ako sa dá rozmýšľať tak, aby ste získali viac objednávok. Možno vás prekvapí, že až tak veľa úsilia vás to nebude stáť.
V rozhovore sa dozviete:
čo je to logika predajnej podstránky
prečo robia firmy chybu, keď dávajú do popredia len produktové informácie a čo to spôsobuje s ich predajom
aký je rozdiel medzi predajnou stránkou a UX
pre aké biznisy je určená logika predajnej podstránky
čo všetko je potrebné pre vytvorenie dobrej predajnej podstránky
čo je to AIDA model a ako súvisí s logikou predajnej podstránky
ako pristúpiť ku predajnej podstránke, keď ide o začínajúci e-shop, alebo e-shop so širokým portfóliom produktov
či je rozdiel, keď sa predajná stránka robí na produkt vs. službu a B2C vs. B2B
Faktom je, že zákazníci webové stránky nečítajú, iba ich skenujú. Často sa dokonca stáva to, že odídu z webu, nenakúpia a možno ani netušia prečo. Jednoducho preto, lebo stránka nie je dostatočne predajná. Simona hovorí, že z jej skúseností nemá 90% klientov spravené svoje stránky tak, aby mali schopnosť predávať. Práve tento problém im môže vyriešiť logika predajnej stránky, ktorú možno prirovnať ku obchodnej nohe spoločnosti. Simona nám v rozhovore objasňuje, ako vďaka tejto predajnej podstránke dosiahnuť viac objednávok.
Čo nám odkazuje Simona na záver?
Máme byť hrdí na svoje úspechy a na to, čo sme dosiahli a čo sa nám podarilo. A mali by sme vedieť to aj odkomunikovať.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ