Ako sa odlíšiť na trhu plnom „udržateľných“ módnych značiek? Sestry Dominika a Petra Žárske vytvorili značku Truefala, ktorá prináša módu, čo sa kompletne rozloží – od látky až po nite. V podcaste prezrádzajú, prečo je trúfalosť viac než len názov a ako budovať značku s hodnotami, ktorá má potenciál stať sa love brandom. Anka im tiež počas rozhovoru poskytne mikrokonzultáciu biznis marketingovej stratégie.
„Marketing, právnik a účtovník – tri veci, ktoré potrebuje každá začínajúca značka.““
S Dominikou a Petrou Žárskymi – sestrami, ktoré stoja za značkou Truefala, nahliadneme do sveta udržateľnej módy. Vyrozprávajú príbeh značky, ktorá sa nebojí ísť proti prúdu, a tak priniesla na trh 100% biologicky rozložiteľné oblečenie. Zažijete tiež mikrokonzultáciu Biznis Marketingovej Stratégie™ s Ankou “on air”. Na záver dostanete praktické tipy, čo by mali začínajúce firmy vedieť skôr, než sa pustia do podnikania – od právnych náležitostí až po marketing.
V epizóde sa dozviete tiež:
Bonusový materiál od Levosphere nájdete na našom Herohero.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ