Diskutujeme s Tomášom Mrkvičkom o jeho ceste k stratégii, úlohe komunikačného stratéga pri tvorbe kampaní a dôležitosti poznania zákazníka.
„V mnoha firmách vznikají produkty bez znalosti zákazníků a jejich potřeb.“
Tomáš Mrkvička, komunikačný stratég, ktorý má za sebou bohatú kariéru. Dozviete sa, ako sa dostal od textára k stratégii, čo všetko zahŕňa práca komunikačného stratéga a aké výzvy prináša spolupráca medzi kreatívnym a marketingovým svetom. Tomáš sa podelí o svoje skúsenosti s budovaním úspešných kampaní a jeho pohľad na to, čo je pre dobrú reklamu kľúčové.
Čo sa v epizóde dozviete:
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ