V mysli CZ komunikačného stratéga: Tomáš Mrkvička o marketingu

Diskutujeme s Tomášom Mrkvičkom o jeho ceste k stratégii, úlohe komunikačného stratéga pri tvorbe kampaní a dôležitosti poznania zákazníka.

„V mnoha firmách vznikají produkty bez znalosti zákazníků a jejich potřeb.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Tomáš Mrkvička, komunikačný stratég, ktorý má za sebou bohatú kariéru. Dozviete sa, ako sa dostal od textára k stratégii, čo všetko zahŕňa práca komunikačného stratéga a aké výzvy prináša spolupráca medzi kreatívnym a marketingovým svetom. Tomáš sa podelí o svoje skúsenosti s budovaním úspešných kampaní a jeho pohľad na to, čo je pre dobrú reklamu kľúčové.

Čo sa v epizóde dozviete:

  • ako funguje proces tvorby reklamných kampaní a aká je úloha komunikačného stratéga
  • prečo je dôležité poznať zákazníka a ako prieskumy ovplyvňujú stratégiu
  • aké výzvy a rozdiely prináša práca stratéga na menších trhoch oproti zahraničným veľkomestám

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ