Prinášame aktuálny obraz o e-commerce na Slovensku

V Levosphere sme spolu s partnermi Shoptet, Creative Sites a Upterdam v októbri 2024 realizovali komplexný Levosphere e-commerce prieskum na vzorke 180 respondentov - majiteľov a manažérov e-shopov. Prieskum sa zameriava na strategické riadenie e-shopov a pokrýva oblasti stratégie, portfólia, ceny, distribúcie, komunikácie a značky.


V dobe plnej dohadov a hypotéz je naším cieľom vniesť do témy e-commerce prehľadnosť pomocou dát.

Viac ako polovica e-shopov má v ponuke nad 500 produktov, 61 % z nich predstavujú vlastné produkty

Koľko máte položiek v e-shope?

Ecommerce položky

Najčastejšie ide o 1000 - 5000 položiek (26 %) v ponuke, pričom takmer 1/3 e-shopov má počet menší, do 100 kusov.

E-shopy analyzujú portfólio viackrát ročne alebo podľa potreby. Malá časť e-shopov (do 10 %) neanalyzuje portfólio vôbec.

Ponúkate vlastné produkty, t. j. pod vlastnou značkou?

Zaujímavá informácia je, že už dnes má 61 % e-shopov vlastné produkty.

Toto je len malá ukážka cenných informácií, ktoré získate po vyplnení formulára nižšie.

Ecommerce produkty

Máte záujem o ďalšie zistenia z prieskumu?

Nechajte nám svoj kontakt a my vám pošleme výsledky prieskumu priamo do e-mailovej schránky.

Nezabudnite do okna „správa“ uviesť slovo PRIESKUM

Anka a Naďa