V Levosphere sme spolu s partnermi Shoptet, Creative Sites a Upterdam v októbri 2024 realizovali komplexný Levosphere e-commerce prieskum na vzorke 180 respondentov - majiteľov a manažérov e-shopov. Prieskum sa zameriava na strategické riadenie e-shopov a pokrýva oblasti stratégie, portfólia, ceny, distribúcie, komunikácie a značky.
V dobe plnej dohadov a hypotéz je naším cieľom vniesť do témy e-commerce prehľadnosť pomocou dát.
Najčastejšie ide o 1000 - 5000 položiek (26 %) v ponuke, pričom takmer 1/3 e-shopov má počet menší, do 100 kusov.
E-shopy analyzujú portfólio viackrát ročne alebo podľa potreby. Malá časť e-shopov (do 10 %) neanalyzuje portfólio vôbec.
Zaujímavá informácia je, že už dnes má 61 % e-shopov vlastné produkty.
Toto je len malá ukážka cenných informácií, ktoré získate po vyplnení formulára nižšie.
Nechajte nám svoj kontakt a my vám pošleme výsledky prieskumu priamo do e-mailovej schránky.
Nezabudnite do okna „správa“ uviesť slovo PRIESKUM