Štvrté vydanie série KOTLER V PRAXI sa zameriava na produkt – jeho význam, tvorbu a životný cyklus. Dozviete sa, čo tvorí produkt a ako ovplyvňuje vašu marketingovú stratégiu.
V e-booku Spotrebiteľ v centre pozornosti sa dozviete, ako premýšľajú spotrebitelia, ako rozdeliť trh na segmenty a vytvoriť značku, ktorá má jasnú pozíciu v ich mysliach.
Zaujíma vás, ako funguje marketingový manažment, prečo je cieľová skupina základom úspechu a ako správne zacieliť, odlíšiť sa a riadiť celý marketingový proces?
Chcete vedieť čo je marketing a akú úlohu zohráva v ekonomike, v rozvoji podniku a ako sa tvorí úspešná rastová stratégia?
klientských konzultácií a mentoringu
prednáškových hodín a rozhovorov
rokov praxe v marketingu
pozitívnych spätných väzieb na konzultácie a mentoring