Myslite na svoju značku nielen vtedy, keď od nej niečo potrebujete. Venujte sa jej, ako by to bol váš priateľ po celý čas, čo je s vami. Vybudujte váš spoločný vzťah na silných základoch. Ak ste spolu už dlhšie, pozrite sa, či nepotrebuje pomôcť, keďže aj vaše partnerstvo sa vyvíja. Ako na to? Pomôcť vám môže náš online kurz Aby značka ožila™.
4 moduly
jedna časť zdarma
13
lekcií
Konzultácia
konzultácia s tvorkyňami kurzu zdarma
Certifikát
certifikát o absolvovaní kurzu
Je unikátnym online kurzom na trhu a bude pridanou hodnotou pre každého, kto akýmkoľvek spôsobom pracuje s brandom. Kurz je prakticky rozdelený do viacerých modulov, ktoré na seba logicky a prakticky nadväzujú. Môžete si ho pozrieť, kedykoľvek budete potrebovať, vrátiť sa k nemu, zopakovať si oblasti, ktoré si chcete pripomenúť. Vynikajúcou pomôckou sú cvičenia, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou kurzu. Pripravené sú ku každému modulu a po konkrétnej lekcii si môžete preveriť svoje znalosti tým, že si ich vyplníte. Vypracované úlohy môžete poslať k nám do Levosphere, kde vám Anka a Naďa, tvorkyne kurzu, k nim dajú spätnú väzbu. Zároveň tak získate certifikát o absolvovaní kurzu.
Pre koho je kurz určený?
Kurz je určený pre každého, kto akýmkoľvek spôsobom pracuje s brandom. Ak ste začínajúci podnikateľ, ktorý chce nastaviť svoju značku, ale aj marketér s praxou, junior marketér či človek pracujúci na strane agentúry. Kurz totiž ponúka veľmi systematický pohľad na tvorbu brandu, pomocou ktorého na nič nezabudnete. Ak pracujete na etablovanej značke, je vynikajúcim nástrojom na to, ako si spraviť „skúšku správnosti“, pristaviť sa a opätovne si položiť otázky, ktoré môžu značku posunúť ďalej. Ak budujete svoju značku, prevedie vás cestou, ktorá vám napomôže k tomu, aby ste položili silné základy pre váš brand.
Koľko trvá absolvovanie kurzu?
Absolvovanie kurzu nie je časovo obmedzené, môžete sa mu venovať, koľko budete potrebovať. Kurz obsahuje materiál v trvaní 257 minút a podľa našich skúseností si vyžaduje mesiac práce so značkou.
Musím absolvovať všetky lekcie?
Lekcie si môžete vyskladať podľa seba. Nemusíte ich absolvovať všetky, kurz je možné zakúpiť si aj po častiach. Certifikát o absolvovaní kurzu a konzultácie však získate len v prípade, ak si kurz zakúpite celý.
Čo je na kurze výnimočné?
Na trhu neexistuje kurz, ktorý by bol svojím zameraním na značku taký systematický a komplexný. Vďaka odbornému výkladu a názorným príkladom získate hodnotné informácie, podľa ktorých si budete vedieť nastaviť, prípadne skontrolovať nastavenie vášho brandu.
Čo vám kurz prinesie?
Naše špecializované online kurzy sú originálne vždy prítomnou biznis optikou, akou sa prizeráme na každé zadanie od klienta. Zámerom je priblížiť a vysvetliť princípy marketingu širšej cieľovej skupine. Vysvetliť ich prakticky, aby ste si vedeli s marketingom poradiť aj sami. Či už tým, že sa z vás marketér stane, alebo tým, že budete vedieť, čo od marketérov, ktorým platíte, potrebujete.
1. Modul
Štart do značky
4 lekcie
Vymedzíme si pojem značka, naučíme sa, čo je to identita značky, vytváranie si vzťahu so značkou, a v závere si vysvetlíme, čo predstavuje hodnotu značky.
2. Modul
Značka a konkurencia
2 lekcie
Pozrieme sa na trh, dozviete sa, čo je to konkurenčná analýza a konkurenčná výhoda. Nazrieme do histórie aj súčasnosti značky a povieme si, aké by mala mať značka poslanie a víziu.
3. Modul
Značka a spotrebiteľ
3 lekcie
Začneme segmentáciou a výberom cieľového segmentu. V ňom definujeme cieľovú skupinu a niekoľko marketingových persón. Pokračovať budeme hľadaním úderného insightu, na ktorý v závere modulu nastavíme rolu značky.
4. Modul
Značka a príbeh
4 lekcie
Pripravíme si príbeh značky, zadefinujeme jej DNA, osobnosť značky a positioning. Všetky informácie si zosumarizujeme vo vejári značky.
Pozrite si ukážku z certifikovaného kurzu Aby značka ožila™, ktorý je jedinečný obsahom, ale aj formou.
79 €
Obsahuje lekcie:
Značka/brand
Identita značky
Vzťah so značkou
Brand equity/brand value
111 €
Obsahuje lekcie:
Segmentácia
Cieľová skupina a persóna
Insight a rola značky
119 €
Obsahuje lekcie:
Príbeh značky a jej DNA
Osobnosť značky
Positioning
Vejár značky