V epizóde sa rozprávame s Richardom Němcom, CEO spoločnosti Vision Thing, o revolúcii v outdoorovej reklame.
„Programatická reklama je výhodou na oboch stranách - prepája zadávateľov a publisherov.“
Richard Němec, CEO spoločnosti Vision Thing, nám hovorí o téme programatickej outdoorovej reklamy. Vysvetľuje, ako sa tradičné billboardy menia pomocou futuristických technológií a aké výhody prináša programatická reklama pre zadávateľov a publisherov.
V podcaste sa dozviete:
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ