Ako digitalizované billboardy a programatická reklama menia ulice

V epizóde sa rozprávame s Richardom Němcom, CEO spoločnosti Vision Thing, o revolúcii v outdoorovej reklame.

„Programatická reklama je výhodou na oboch stranách - prepája zadávateľov a publisherov.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Richard Němec, CEO spoločnosti Vision Thing, nám hovorí o téme programatickej outdoorovej reklamy. Vysvetľuje, ako sa tradičné billboardy menia pomocou futuristických technológií a aké výhody prináša programatická reklama pre zadávateľov a publisherov.

V podcaste sa dozviete:

  • čo je programatická reklama
  • výhody a meranie úspešnosti kampaní

Hosťom v našom podcaste môžete byť aj vy. Pošlite nám e-mail na adresu [email protected] a porozprávajte nám o sebe a téme, ktorú by sme spolu mali prediskutovať. Tešíme sa na vaše príbehy a názory!

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ