Rozprávame sa o pojmoch z online prostredia ako UX, UI a CX. A prečo pri nich netreba zabúdať na zákazníka.
„Na 1 negatívny zážitok, ktorý má zákazník s produktom, treba vytvoriť 6 pozitívnych zážitkov. “
Michal Sleziak pracuje v GoodRequest na pozícii Head of product, kde pomáha biznisom v digitále budovať dlhodobo udržateľné produkty a služby. Denne sa pri tom stretáva s témami UX, UI a CX, v ktorých má bohaté skúsenosti. V podcaste nám prakticky vysvetľuje to, ako k nim pristupovať. Ak si myslíte, že je to hlavne o technických nastaveniach, budete prekvapení.
V podcaste sa dozviete:
V poslednej dobe sa častokrát skloňuje pojem UX. Každý ho chce mať, no málokto vie, čo to znamená a aký prínos môže mať pre biznis. Firmy preto častokrát UX robia od stola a zabúdajú pri tom na zákazníka. Validácia je práve jednou z najčastejších chýb, ktorá sa pri tom robí.
Michal na záver odporúča:
“Niekedy klienti využívajú marketing a myslia si, že je to skratka k tomu, aby vystrelili. Marketing je síce dôležitý, ale na úspech biznisu nestačí. Produkt, služba musí mať pridanú hodnotu, prečo existujú. Ak ju nemajú, tak aj marketing bude mať ťažkú prácu a bude drahý. Preto by podstata v tom riešení mala byť o tom, aby to bolo prozákaznícke a aby tom zákazníci chápali a videli v tom hodnotu. Potom sa aj marketing robí jednoduchšie.”
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ