Aký je rozdiel medzi vizuálnou identitou za 1 000 € v. 10 000 €?

Nina Weisslechner nám, ako dizajnérka a výtvarníčka vysvetľuje, ako by mala vyzerať dobrá vizuálna identita.

„Vizuálna identita je stvárnenie toho, čo by mala značka predstavovať.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Nina Weisslechner je brand dizajnérka a výtvarníčka. Založila brandingové štúdio Brandevous Studio, kde budujú značky pre lajfstajlové biznisy na Slovensku aj v zahraničí. V rozhovore nám Nina vysvetľuje, ako by mala vyzerať a čo všetko obsahovať dobrá vizuálna identita značky.

Vo videopodcaste sa dozviete:

  • či musí byť pred tým, než sa urobí vizuálna identita, urobená aj stratégia značky
  • čo všetko by mala obsahovať dobrá vizuálna identita
  • či je vhodné v prípade zastaralého loga urobiť úplný redizajn loga
  • čo je to kľúčový vizuál a čo by mal obsahovať
  • aký je rozdiel medzi kampaňovým a imidžovým kľúčovým vizuálom značky
  • Nina hovorí, že vizuálna identita je stvárnenie toho, čo by mala značka predstavovať. Je to jej najuchopiteľnejšia manifestácia, pretože práve vo vizuálnej identite sa dá zhmotniť to, o čom je značka, komu sa prihovára či to, akú má na trhu pozíciu. 

    “Robila sa štúdia, ako mozog vyhodnocuje vizuálne vnemy v porovnaní so zvukovými a textovými. Zistilo sa, že mozog vyhodnocuje vizuálno 60-tisíckrát rýchlejšie než čokoľvek iné. My ľudia sme totiž vizuálne bytosti a v realite sa orientujeme vďaka vizuálnym vnemom. Aj preto má zmysel využiť silu vizuálnej identity pri budovaní značky.”

    Často sa však na trhu stretávame s tým, že investícia do dobrého vizuálneho systému sa zdá byť finančne náročná. Nina nám preto vysvetľuje, aký je rozdiel medzi lacnejšou a prepracovanejšou vizuálnou identitou. Ilustruje nám aj vizuálne príklady, ktoré jednoznačne hovoria o tom, že vizuálno je maximálne dôležité aj pri vnímaní produktu. 

    Nina na záver odkazuje: “Nepodceňujte silu vizuálnej identity”.

    Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

    Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

    Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

    Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

    preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

    ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ