Bepon - Ako udržať krok s dobou, keď ste tradičná značka?

Témou rozhovoru sú významné míľniky, ktoré značka Bepon vo svojej histórii pôsobenia dokázala a stala sa tak celoslovenským brandom.

„Bepon je na trhu už 30 rokov s prevádzkami v 30 mestách po celom Slovensku.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Ľubica Jurišová je riaditeľkou nákupu a Daniela Dinžíková je marketingovou manažérkou značky Bepon. Obidve spája nie len práca, ale aj priateľstvo, a tak sa spoločne podieľajú na rozvoji značky Bepon. Túto značku poznáte určite všetci. Prečo je to tak a ako sa to značke podarilo? Je to vďaka 30 ročnej tradícii, ktorú má za sebou? Odpoveď nájdete v podcaste.

  V podcaste sa dozviete:

  • začiatky značky Bepon, ktorá v úvode vôbec nepôsobila v textilnom priemysle
  • významný míľnik značky, ktorý ju priviedol k súčasnému stavu
  • aká značka Bepon je a či má definovanú svoju cieľovú skupinu
  • ako pristupuje k jednotlivým P marketingového mixu
  • a čo sa ukrýva za týmto celoslovenským lovebrandom

Značka si počas 30 rokov prešla rôznymi významnými udalosťami, no tie posledné poriadne vyskúšali jej odolnosťa dokázali jej obľúbenosť medzi Slovákmi. Čo značku ochránilo počas pandémie, kedy maloobchodné prevádzky museli byť zatvorené? A ako ustála trend veselých ponožiek? Odpoveď sa dozviete v podcaste.

Na záver nám Ľubica s Danielou v súvislosti s marketingom odporúčajú: “Robte to s láskou. Nie vždy je dôležité komunikovať masívne, ale skôr správne so správnym cítením a s rozumom.”

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ