Rozhovor o distribúcií a marketingovej stratégií značky BioRuža.
„Firmy často nedávajú distribúcii dostatočnú dôležitosť, robia chybu.“
Zakladateľ spoločnosti BioRuža Radovan Conev a marketingová manažérka Eliška Šušková nám v podcaste dosvedčia, že distribúciu nesmieme podceňovať a je potrebné jej venovať dostatok času. Distribúcia je neoddeliteľnou súčasťou každej firmy, avšak často sa jej nekladie dostatočný dôraz.
V podcaste sa dozviete:
Radoslav nám v rozhovore predstavuje spoločnosť BioRuža a jej vznik. Rozpráva nám o distribúcii v B2B a B2C segmente. O marketingu v spoločnosti nám prezrádza marketingová manažérka Eliška Šušková. Ďalej hovoria o špecifikách marketingovej komunikácie v B2B a B2C segmente a ako sa dá udržať konzistentnosť komunikácie v oboch segmentoch. Prezradia nám aj to, či pôsobenie v B2B segmente dokáže podporiť predaj v e-shope.
Na záver nám naši hostia odporúčajú v marketingu plánovať, vyhodnocovať, skúšať a zároveň si urobiť systém, ktorý nám samotným bude dávať zmysel.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ