Témou rozhovoru je obchodovanie a to, prečo je dobré mať v tíme vzdelaného (externého) obchodného zástupcu.
„Kľúčovým prvkom úspechu je vopred určená obchodná stratégia.“
Katarína Šimková je spoluzakladateľkou a výkonnou riaditeľkou firmy Deal Factory, ktorá sa zameriava na prenajímanie obchodných zástupcov, a tak pomáha svojim klientom rásť. V podcaste odhaľujeme, o čom je samotné obchodovanie a prečo je dobré mať v tíme vzdelaného (externého) obchodného zástupcu.
V podcaste sa dozviete:
Katarína prezrádza, ako v spoločnosti pristupujú ku vzdelávaniu obchodných zástupcov a taktiež hovorí o procese, akým prebieha samotné obchodovanie. Otvorene vysvetľuje, prečo je obrovskou chybou, ak obchodník spĺňa ciele intuitívne. Prečo je to chybou nám Katarína prezrádza v podcaste. Rovnako nám v ňom predstavuje aj kľúčové prvky úspechu procesu obchodovania.
Na záver nám Katarína hovorí o tom, že marketing je gro úspechu a ona sama neustále stretáva veľa klientov, ktorí neinvestujú do marketingu vôbec. V súvislosti s marketingom nám odporúča: “Minimálne 10% tržieb by sa malo dávať do marketingu. Je to minimum, čo je dobré investovať na to, aby firmy rástli a udržali si zákazníkov. Pamätajte, že dnešné výsledky sú výsledkami predošlých marketingových kampaní.”
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ