Deal Factory - Dobrý obchodník predá aj vodu v koši, je to naozaj tak?

Témou rozhovoru je obchodovanie a to, prečo je dobré mať v tíme vzdelaného (externého) obchodného zástupcu.

„Kľúčovým prvkom úspechu je vopred určená obchodná stratégia.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Katarína Šimková je spoluzakladateľkou a výkonnou riaditeľkou firmy Deal Factory, ktorá sa zameriava na prenajímanie obchodných zástupcov, a tak pomáha svojim klientom rásť. V podcaste odhaľujeme, o čom je samotné obchodovanie a prečo je dobré mať v tíme vzdelaného (externého) obchodného zástupcu.

V podcaste sa dozviete:

  • čo je kľúčové pri odvozdávaní know-how obchodným zástupcom
  • čo je najväčšou chybou v procese obchodovania
  • ako sa obchodníci vyrovnávajú s odmietaním
  • tipy na lepšie zvládanie námieok
  • výhody externých obchodných zástupcov
  • súčasné trendy v obchode
  • čo znamená pojem spin-off

Katarína prezrádza, ako v spoločnosti pristupujú ku vzdelávaniu obchodných zástupcov a taktiež hovorí o procese, akým prebieha samotné obchodovanie. Otvorene vysvetľuje, prečo je obrovskou chybou, ak obchodník spĺňa ciele intuitívne. Prečo je to chybou nám Katarína prezrádza v podcaste. Rovnako nám v ňom predstavuje aj kľúčové prvky úspechu procesu obchodovania.

Na záver nám Katarína hovorí o tom, že marketing je gro úspechu a ona sama neustále stretáva veľa klientov, ktorí neinvestujú do marketingu vôbec. V súvislosti s marketingom nám odporúča: “Minimálne 10% tržieb by sa malo dávať do marketingu. Je to minimum, čo je dobré investovať na to, aby firmy rástli a udržali si zákazníkov. Pamätajte, že dnešné výsledky sú výsledkami predošlých marketingových kampaní.”

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ