Máte v hlave zafixované to, že do reklamy treba dávať veľa peňazí? Nemusí to tak nutne byť. Zistite, ako dávať peniaze do reklamy efektívne.
„Stačí nám poznať cieľovú skupinu a cieliť na nich?“
Máte v hlave zafixované to, že do reklamy treba dávať veľa peňazí? Nemusí to tak nutne byť. Závisí to od vášho cieľa a od toho, ako efektívne vynaložíte peniaze investované do reklamy. Práve o tejto efektivite sa rozprávame s Vivivan v ďalej epizóde zábavnej série Laik v praxi.
V podcaste sa dozviete:
Dôležité je si uvedomiť, že inak sa správame v online a inak v offline svete. Odporúčame preto kombinovať cielené reklamu na cieľovú skupinu v obidvoch svetoch.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ