Značku nevieme chytiť do ruky, žije v hlavách ľudí. Napriek tomu, má veľkú silu. Budovanie značky nie je jednoduchý proces, no ak chceme tvoriť dlhodobú hodnotu, nevyhneme sa mu. Ako na to?
„Najhodnotnejšie značky majú okrem rácia aj emóciu.“
Značku nevieme chytiť do ruky, žije v hlavách ľudí. Napriek tomu, má veľkú silu. Značka je to, čo nám ostane, keď sa vypne internet, alebo nám zhorí továreň. Je to všetko, čo nám vyskočí v hlave, keď sa povie názov nejakého produktu, služby alebo aj firmy.
Budovanie značky nie je jednoduchý proces, no ak chceme tvoriť dlhodobú hodnotu, nevyhneme sa mu. Ako vytvoriť takú značku, na ktorú si spomenú ľudia? Dozviete sa v rozhovore.
V podcaste sa dozviete:
V podcaste sa rozprávame aj o známych kauzách so značkami Bubo a Dráčik. Myslíte, že môže negatívna skúsenosť so značkou, zničiť roky práce na budovaní značky, ktoré za tým sú?
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ