Má TikTok pre vašu značku význam?

Rozprávame sa na tému TikTok v biznise, čo vášmu podnikaniu dokáže priniesť a ako na tejto platforme uspieť.

„TikTok nevyužívajú len celosvetové značky, ale aj tie lokálne.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Vladimír Paštinský, vedúci oddelenia contentu v spoločnosti Wavemaker a Petra Molnárová content specialist v rovnakej spoločnosti pomáhajú biznisom uspieť na platforme TikTok. My sme ich vyspovedali, ako by biznisy mali pristupovať k TikToku, tak, aby im to prinieslo želaný úspech.

V podcaste sa dozviete:

  • kvôli čomu ľudia chodia na TikTok
  • ako funguje algoritmus TikToku
  • ktoré ukazovatele treba sledovať, aby ste si odmerali vašu úspešnosť
  • a čo môže priniesť TikTok vašej značke

TikTok má na Slovensku vyše milión užívateľov. Veľmi úspešne dobieha Instagram. Dokážete na ňom využiť len organický zásah, pretože reklamy na slovenskom trhu nie sú k dispozícii. Ako zaujať publikum tak, aby sme si organicky vybudovali followerov, sa dozviete v podcaste.

Vladimír nám na záver odporúča:

"Nebáť sa skúšať, byť odvážny a hlavne to nevzdať. Aj keď to nefunguje, vždy sa dá nejaká cesta nájsť."

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ