S Máriou Auxtovou (Shoptet), Ivanom Cingelom (CREATIVE sites) a Jakubom Jarabicom (Blueweb, Upterdam, Venalio) rozoberáme výsledky najväčšieho slovenského e-commerce prieskumu z roku 2024 - finančné ukazovatele, marketing, značku aj expanziu e-shopov. Preberáme, prečo mnohé e-shopy stále zápasia s nízkou finančnou gramotnosťou, aký dopad majú nové legislatívne opatrenia a ako moderné technológie a kombinácia online a offline predaja menia trh. Zistite, čo vás čaká v novom, ešte rozsiahlejšom prieskume v júli 2025 a ako na základe dát rásť efektívnejšie.
„V budúcnosti nebudeme rozlišovať medzi online a offline priestorom – nákupná cesta zákazníka musí byť jednoduchá a bezproblémová všade.“
S Máriou Auxtovou (Shoptet), Ivanom Cingelom (CREATIVE sites) a Jakubom Jarabicom (Blueweb, Upterdam, Venalio) vstúpime do dynamického sveta e-commerce. Spoločne s Ankou zanalyzujú zistenia z najväčšieho slovenského e-commerce prieskumu z roku 2024. Zmapujú finančné ukazovatele, marketing, značku či expanziu. Zároveň predstavíme plány na nový, ešte rozsiahlejší tohtoročný prieskum, ktorý sa bude realizovať v júli 2025. Zúčastnite sa ho aj vy a pomôžte celému trhu rásť!
V epizóde sa dozviete aj:
Bonusový materiál od Levosphere nájdete na našom Herohero
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ