NÁKUPNÁ MISIA: Shopper marketing

Jan Šolta, Head of Shopping Experience v Cocoon Prague, rozoberá spolu s Ankou a Naďou svet shopper marketingu – od prešľapov po úspechy. Prečo je shopper kľúčový, čo funguje a aké tipy vám môžu pomôcť uspieť? Dozviete sa viac v epizóde!

„Shopper marketing začíná už doma, když si píšete nákupní seznam. Tam se rozhoduje o celé strategii.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Jan Šolta, Head of Shopping Experience v Cocoon Prague, sa spoločne s Ankou a Naďou ponoria do sveta shopper marketingu – od vtipných prešľapov až po úspešné stratégie. Ako vplýva shopper na predaj, čo funguje a čo nie, a aké tipy vás môžu posunúť ďalej?

Čo sa v epizóde dozviete:

  • Prečo je shopper často dôležitejší než spotrebiteľ.
  • Príbehy marketingových failov a čo nás naučili.
  • Ako zaujať nakupujúceho a zvýšiť predaj.

V podcaste Marketing v praxi môžete aj vy prezentovať svoje skúsenosti, myšlienky alebo svoju značku. Pre viac informácií o možnostiach spolupráce nám píšte na [email protected]

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ