Jan Šolta, Head of Shopping Experience v Cocoon Prague, rozoberá spolu s Ankou a Naďou svet shopper marketingu – od prešľapov po úspechy. Prečo je shopper kľúčový, čo funguje a aké tipy vám môžu pomôcť uspieť? Dozviete sa viac v epizóde!
„Shopper marketing začíná už doma, když si píšete nákupní seznam. Tam se rozhoduje o celé strategii.“
Jan Šolta, Head of Shopping Experience v Cocoon Prague, sa spoločne s Ankou a Naďou ponoria do sveta shopper marketingu – od vtipných prešľapov až po úspešné stratégie. Ako vplýva shopper na predaj, čo funguje a čo nie, a aké tipy vás môžu posunúť ďalej?
Čo sa v epizóde dozviete:
V podcaste Marketing v praxi môžete aj vy prezentovať svoje skúsenosti, myšlienky alebo svoju značku. Pre viac informácií o možnostiach spolupráce nám píšte na [email protected]
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ