Planeo: Digitálna transformácia a osvieženie značky

Dominik Dolejš, marketingový riaditeľ PLANEO, vysvetľuje ako spoločnosť prešla na omnichannel stratégiu počas pandémie a prečo bol rebranding kľúčovým krokom pre modernizáciu značky. Zároveň hovorí o dôležitosti silnej značky, ktorý dokáže oslabiť vplyv ceny v konkurenčnom segmente.

„Cena je důležitý aspekt, ale silná značka dokáže oslabit její vliv.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Dominik Dolejš, marketingový riadieľ spoločnosti PLANEO. Má bohaté skúsenosti z pôsobenia vo firmách ako Auto Kelly, Alza, Karvago, ale aj McDonalds. Diskutujeme o rebrandingu značky a o tom, ako spoločnosť prešla na omnochannel prístup, ktorý kombinuje výhody online e-shopu a kamenných predajní.

V epizóde sa dozviete:

  • ako na lokálnu komunikáciu
  • prečo Planeo zvolilo evolučný prístup k rebrandingu
  • aký vplyv mal vstup do online sveta na oslovenie mladšej generácie

Hosťom v našom podcaste môžete byť aj vy. Pošlite nám e-mail na adresu [email protected] a porozprávajte nám o sebe a téme, ktorú by sme spolu mali prediskutovať. Tešíme sa na vaše príbehy a názory!

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ