Wolt - Čo robí trendsetter inak ako konkurencia?

Adam Lazár, marketingový manažér značky Wolt, nám v rozhovore prezrádza, ako sa im podarilo na našom trhu vybudovať značku, ktorá udáva trendy.

„Tím zakladateľov si dal záležať v aplikácii na skvelom UX, to im dáva konkurenčnú výhodu“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy Google

V podcaste nájdete

Adam Lazár je marketingovým manažérom značky Wolt, ktorej sa za niekoľko rokov podarilo si aj na Slovensku vybudovať svoju pozíciu trendsettera v delivery segmente. Adam nám v rozhovore prezrádza, ako sa im podarilo na našom trhu vybudovať značku, ktorá udáva trendy.

V podcaste sa dozviete:

  • aké je pozadie vzniku a rastu značky Wolt

  • v akých krajinách sa Wolt nachádza a ako pristupuje k expanzii

  • akú víziu má Wolt

  • čo bolo kľúčom úspechu k tomu, že sa Wolt dokázal presadiť na našom trhu a stať sa trendsettrom

  • akú budúcnosť má podľa Adama delivery segment na Slovensku, v ktorom sú u nás až 4 globálni hráči

  • ako menia správanie a zvyklosti spotrebiteľov

  • čo je to quick commerce a prečo sa stáva novým trendom

  • ako motivujú ľudi, aby nemali bariéry a nakúpili u nich potraviny

Wolt je miesto, ktoré spája 3 hlavné piliere. Prvým sú zákazníci, ktorí si chcú niečo objednať, druhým sú partneri, medzi ktorých patria napríklad reštaurácie a tretím pilierom sú partnerskí kuriéri, kde sú prevažne živnostníci, ktorí si chcú zarobiť. Komunikovať na všetky tri strany s rôznymi insightami je náročné. Adam nám prezrádza, ako sa im darí skĺbiť tieto 3 piliere vo svojej komunikácii.

Wolt začal s foodcourtom, no postupne pridával do svojho portfólia ďalšie oblasti. Adam hovorí, že chcú byť virtuálnym obchodným domom, nejdú do toho však nepremyslene. V rozhovore sa dozviete, ako rozmýšľajú nad rozširovaním svojich služieb a čo znamená virtuálny obchodný dom.

Adam nám na záver odporúča, aby sme sa zamerali na vzdelávanie. „Marketingoví začiatočníci by mali začať čo najskôr experimentovať. Skúsenejší marketéri, ktorí robia v marketingu dlhšie, si častokrát myslia, že už o marketingu vedia všetko. Na marketingu sa mi páči, ako extréme rýchlo sa mení a neustále sa treba niečo učiť. Napriek tomu marketing vo svojej úplnej podstate zostáva bez zmeny.“

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ