Rozhovor s Rasťom Kiavčinom, obsahovým stratégom, nielen o tom, ako tvoriť obsah, ktorý zaujme, ale aj o zmenách a výzvach Instagramu pre tvorcov.
„Najväčšia chyba, ktorú robia firmy, je tá, že sa nezaujímajú o toho diváka, ale o jeho kreditku.“
Rasťo Kiavčin je obsahovým stratégom v spoločnosti Rouvy a zároveň buduje svoju komunitu digitálcov. Rozprávame sa o tom, ako tvoriť obsah, ktorý zaujme, zabaví a zároveň predáva. Preberáme, ako sa mení Instagram, aké výzvy prináša pre tvorcov a čo všetko by mala obsahová stratégia zahŕňať, aby bola úspešná.
V podcaste sa dozviete:
Hosťom v našom podcaste môžete byť aj vy. Pošlite nám e-mail na adresu [email protected] a porozprávajte nám o sebe a téme, ktorú by sme spolu mali prediskutovať. Tešíme sa na vaše príbehy a názory!
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ