Diskutujeme o tom, čo zľavy spôsobujú v našich hlavách, kedy prinášajú radosť a kedy nás naopak zahlcujú. Jaroslav Janíček vysvetľuje, ako e-shopy využívajú zľavy na retenciu, aké stratégie volia a prečo môže byť cenová špirála pre dlhodobú ziskovosť riziková.
„Zľavy sú dvojsečná zbraň – na jednej strane vedia potešiť, na druhej však môžu zákazníkov zahnať do frustrácie a e-shopy do cenovej špirály, ktorá ohrozuje ich ziskovosť.“
Jaroslav Janíček, Co-Owner at Affilbox.cz, founder at Děkovačka a ďalšie, s ktorým sa bavíme o psychológii zliav a ich dopade na spotrebiteľské správanie. Diskutujeme o tom, čo zľavy spôsobujú v našich hlavách, kedy môžu priniesť radosť, a kedy nás naopak zahltiť.
Dozviete sa:
Hosťom v podcaste môžete byť aj vy! Kontaktujte nás na [email protected] a dozviete sa viac.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ