Potom, čo v 101 Drogéria prebehla generačná výmena a Matej Krajčík prebral vedenie, privial do celofiremnej stratégie nový vietor. Krajčík mladší sa obklopil tímom ľudí a začali sa realizovať zmeny. Potrebovali kompletne modernizovať a otočiť firmu novým smerom. Preto spolu so spoločnosťou Levosphere vypracovali novú biznis stratégiu.
Čoraz viac ľudí na Slovensku si zakladá vlastné biznisy. V súčasnosti u nás podniká takmer pol milióna ľudí. Aj napriek tomu sa však nájdu podnikatelia, ktorí opakovane narážajú na podobné úskalia. Ak rozbiehate vlastné podnikanie, skúste sa hneď v začiatkoch vyvarovať najčastejším chybám a nastavte si zdravé podnikanie od základov.
Podľa asociácie Score sa podarí len tretine rodinných podnikov prejsť z prvej na druhú generáciu, pričom z druhej na tretiu zvládne pokračovať už len zlomok z nich. Na Slovensku sa rodinné podnikanie teší veľkej obľube, aj keď generačné výmeny často sprevádzajú značné komplikácie. Prenechanie podniku potomkovi či skúsenému manažmentu nemusí byť bezproblémové.
Vypočujte si v epizóde Podnicastu zakladateľky marketingovej agentúry Levosphere. Anna Sabolová a Naďa Kacera spojili svoje sily a know-how po 15 ročnej ročnej praxi na globálnych aj lokálnych značkách. Úspešné podnikateľky v biznis stratégiách, moderátorky podcastu Marketing v praxi a mentorky pripravujú pôdu pre úspešný biznis na Slovensku.
Nový názov, logo, vizuálna identita. No aj širší sortiment, úplne nové kategórie a kompletne prerobené predajne. 101 Drogéria prechádza zásadnými zmenami, najväčšími od svojho vzniku. Na čom stoja a čo od nich očakávajú? Prezradil marketingový riaditeľ Marek Koštrna a Anna Sabolová, spolumajiteľka spoločnosti stratégov Levosphere.
Na svete existujú tisíce firiem a organizácií, no iba malú časť z nich tvoria globálne ikonické značky. Ich sila a vplyv sú obrovské a fanúšikovia sú voči nim lojálni. Nevznikajú však náhodne, je to výsledok nasledovania dlhodobej stratégie.