Levosphere v médiách

Známa slovenská drogéria prešla radikálnou zmenou

Známa slovenská drogéria prešla radikálnou zmenou

Potom, čo v 101 Drogéria prebehla generačná výmena a Matej Krajčík prebral vedenie, privial do celofiremnej stratégie nový vietor. Krajčík mladší sa obklopil tímom ľudí a začali sa realizovať zmeny. Potrebovali kompletne modernizovať a otočiť firmu novým smerom. Preto spolu so spoločnosťou Levosphere vypracovali novú biznis stratégiu.

Najčastejšie chyby začínajúcich podnikateľov

Najčastejšie chyby začínajúcich podnikateľov

Čoraz viac ľudí na Slovensku si zakladá vlastné biznisy. V súčasnosti u nás podniká takmer pol milióna ľudí. Aj napriek tomu sa však nájdu podnikatelia, ktorí opakovane narážajú na podobné úskalia. Ak rozbiehate vlastné podnikanie, skúste sa hneď v začiatkoch vyvarovať najčastejším chybám a nastavte si zdravé podnikanie od základov.

Rodinné podniky na Slovensku čelia náročným generačným výmenám

Rodinné podniky na Slovensku čelia náročným generačným výmenám

Podľa asociácie Score sa podarí len tretine rodinných podnikov prejsť z prvej na druhú generáciu, pričom z druhej na tretiu zvládne pokračovať už len zlomok z nich. Na Slovensku sa rodinné podnikanie teší veľkej obľube, aj keď generačné výmeny často sprevádzajú značné komplikácie. Prenechanie podniku potomkovi či skúsenému manažmentu nemusí byť bezproblémové.

Proces formovania Biznis Marketingovej Stratégie

Proces formovania Biznis Marketingovej Stratégie

Vypočujte si v epizóde Podnicastu zakladateľky marketingovej agentúry Levosphere. Anna Sabolová a Naďa Kacera spojili svoje sily a know-how po 15 ročnej ročnej praxi na globálnych aj lokálnych značkách. Úspešné podnikateľky v biznis stratégiách, moderátorky podcastu Marketing v praxi a mentorky pripravujú pôdu pre úspešný biznis na Slovensku.

Revolúcia v 101 Drogéria, vo firme sa mení takmer všetko

Revolúcia v 101 Drogéria, vo firme sa mení takmer všetko

Nový názov, logo, vizuálna identita. No aj širší sortiment, úplne nové kategórie a kompletne prerobené predajne. 101 Drogéria prechádza zásadnými zmenami, najväčšími od svojho vzniku. Na čom stoja a čo od nich očakávajú? Prezradil marketingový riaditeľ Marek Koštrna a Anna Sabolová, spolumajiteľka spoločnosti stratégov Levosphere.

Ako sa buduje ikonická značka: Čo majú spoločné Ikea a Mercedes-Benz?

Ako sa buduje ikonická značka: Čo majú spoločné Ikea a Mercedes-Benz?

Na svete existujú tisíce firiem a organizácií, no iba malú časť z nich tvoria globálne ikonické značky. Ich sila a vplyv sú obrovské a fanúšikovia sú voči nim lojálni. Nevznikajú však náhodne, je to výsledok nasledovania dlhodobej stratégie.