Levosphere v médiách

Je ľudský marketér lepší ako AI?

Je ľudský marketér lepší ako AI?

Tento článok porovnáva výkon profesionálneho marketéra s výsledkami generovanými umelou inteligenciou, aby odhalil, ktorá strana dokáže vytvárať účinnejšiu marketingovú komunikáciu. Prostredníctvom konkrétnych príkladov testuje kreativitu, presnosť a schopnosť zaujať publikum. Výsledok odhaľuje prekvapivé zistenia týkajúce sa silných a slabých stránok oboch prístupov.

Ženy dokážu v marketingu pripraviť pôdu pre veľké nápady a veci strategicky pospájať

Ženy dokážu v marketingu pripraviť pôdu pre veľké nápady a veci strategicky pospájať

Naďa Kacera ponúka v rozhovore pre ženy v meste cenné rady pre všetky ženy, ktoré sa chcú venovať marketingu alebo majú skvelý nápad a potrebujú pomoc s prvými krokmi.

Sirupy z Vlčích hôr smerujú do Slovinska a Česka

Sirupy z Vlčích hôr smerujú do Slovinska a Česka

Slovenská značka Vlčie sirupy si počas prvých desiatich rokov na trhu vybudovala stabilné postavenie v segmente HORECA. S rastúcim dopytom má ambíciu expandovať aj na nové trhy. V nastavení biznis-marketingovej stratégie do nasledujúcich rokov jej pomohli experti z Levosphere.

KROS smeruje do novej éry: rebranding po 30-tich rokoch

KROS smeruje do novej éry: rebranding po 30-tich rokoch

Slovenská softvérová spoločnosť KROS vstupuje do novej etapy svojej existencie s modernizovanou vizuálnou identitou. Táto zmena je výsledkom komplexnej Biznis Marketingovej Stratégie, ktorá reflektuje ambíciu napredovať v súlade s dynamicky sa meniacim trhom.

Levosphere mieri do Česka

Levosphere mieri do Česka

Firma stratégov, ktorá zásadne mení povedomie o témach týkajúcich sa podnikateľských stratégií a marketingu. Unikátnym spôsobom ich kombinuje, aby svojim klientom ponúkla biznis marketingovú stratégiu ako nekopírovateľnú kombináciu, s ktorou uspejú. Najnovšie bude okrem Slovenska pôsobiť aj na novom trhu – u našich západných susedov.

E-shopy odolávajú konsolidačnému tlaku

E-shopy odolávajú konsolidačnému tlaku

Aj napriek obavám týkajúcim sa konsolidácie verejných financií si slovenský e-commerce sektor zachováva pevnú pozíciu. Väčšina online podnikateľov naďalej kladie dôraz na zvyšovanie predaja a rozširovanie svojho pôsobenia. Vyplýva to z prieskumu, ktorý v októbri realizovala spoločnosť Levosphere v spolupráci s partnermi Shoptet, Creative sites a Upterdam. Zber dát zahŕňal odpovede od 180 slovenských e-shopov.

Ako využiť marketingovú stratégiu pre rast e-shopu?

Ako využiť marketingovú stratégiu pre rast e-shopu?

Zaujíma vás, ako budovať konkurencieschopnú značku, nastaviť cenotvorbu či efektívne riadiť distribúciu? V tejto epizóde sa o praktické rady delia autorky podcastu LEVOSPHERE – Marketing v praxi a tvorkyne metodológie Biznis Marketingová Stratégia. V rozhovore zúročujú skúsenosti z práce pre desiatky značiek, medzi ktorými sú napríklad Dedoles, Robel, Kávoholik či Biela Perla.

Ženy majú obrovský potenciál, len sa nesmú báť ho využiť

Ženy majú obrovský potenciál, len sa nesmú báť ho využiť

V dynamickom svete marketingu je dôležité nielen sledovať aktuálne trendy, ale aj mať jasnú víziu a odvahu riskovať. Anna Sabolová sa rozhodla ísť vlastnou cestou a využiť svoje skúsenosti na pomoc iným firmám pri nastavovaní ich marketingových stratégií. V tomto rozhovore zdieľa svoje začiatky, pohľad na úlohu žien v marketingu a cenné rady pre tých, ktorí sa chcú v tomto odbore presadiť.

Biznis marketingová stratégia je potrebná pre každú firmu

Biznis marketingová stratégia je potrebná pre každú firmu

V tejto epizóde podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete, čo znamená Biznis marketingová stratégia a prečo ju potrebuje každá firma – bez ohľadu na veľkosť. Bavíme sa aj o tom, prečo máme v Levosphere tento pojem registrovaný ako ochrannú známku, aký má zmysel pre malých podnikateľov a akú návratnosť možno od dobre nastavenej stratégie očakávať. Zaznie aj to, či si ju viete vytvoriť sami a kedy má zmysel osloviť odborníka.

Značku môže položiť aj výborná komunikácia na zlý produkt

Značku môže položiť aj výborná komunikácia na zlý produkt

V tejto epizóde podcastu OK 360° sa dozviete, ako správne nastaviť marketingovú stratégiu a čo je kľúčové pri komunikácii so zákazníkom. Reč bude o najčastejších chybách firiem – ako je ignorovanie prieskumu trhu, nesprávne vyhodnotenie poklesu predaja či intuitívne rozhodovanie bez dát. V epizóde vysvetľujeme aj 4P model marketingovej stratégie a správanie firiem v čase krízy.