Tento článok porovnáva výkon profesionálneho marketéra s výsledkami generovanými umelou inteligenciou, aby odhalil, ktorá strana dokáže vytvárať účinnejšiu marketingovú komunikáciu. Prostredníctvom konkrétnych príkladov testuje kreativitu, presnosť a schopnosť zaujať publikum. Výsledok odhaľuje prekvapivé zistenia týkajúce sa silných a slabých stránok oboch prístupov.
Slovenská značka Vlčie sirupy si počas prvých desiatich rokov na trhu vybudovala stabilné postavenie v segmente HORECA. S rastúcim dopytom má ambíciu expandovať aj na nové trhy. V nastavení biznis-marketingovej stratégie do nasledujúcich rokov jej pomohli experti z Levosphere.
Slovenská softvérová spoločnosť KROS vstupuje do novej etapy svojej existencie s modernizovanou vizuálnou identitou. Táto zmena je výsledkom komplexnej Biznis Marketingovej Stratégie, ktorá reflektuje ambíciu napredovať v súlade s dynamicky sa meniacim trhom.
Firma stratégov, ktorá zásadne mení povedomie o témach týkajúcich sa podnikateľských stratégií a marketingu. Unikátnym spôsobom ich kombinuje, aby svojim klientom ponúkla biznis marketingovú stratégiu ako nekopírovateľnú kombináciu, s ktorou uspejú. Najnovšie bude okrem Slovenska pôsobiť aj na novom trhu – u našich západných susedov.
Aj napriek obavám týkajúcim sa konsolidácie verejných financií si slovenský e-commerce sektor zachováva pevnú pozíciu. Väčšina online podnikateľov naďalej kladie dôraz na zvyšovanie predaja a rozširovanie svojho pôsobenia. Vyplýva to z prieskumu, ktorý v októbri realizovala spoločnosť Levosphere v spolupráci s partnermi Shoptet, Creative sites a Upterdam. Zber dát zahŕňal odpovede od 180 slovenských e-shopov.
Zaujíma vás, ako budovať konkurencieschopnú značku, nastaviť cenotvorbu či efektívne riadiť distribúciu? V tejto epizóde sa o praktické rady delia autorky podcastu LEVOSPHERE – Marketing v praxi a tvorkyne metodológie Biznis Marketingová Stratégia. V rozhovore zúročujú skúsenosti z práce pre desiatky značiek, medzi ktorými sú napríklad Dedoles, Robel, Kávoholik či Biela Perla.
V dynamickom svete marketingu je dôležité nielen sledovať aktuálne trendy, ale aj mať jasnú víziu a odvahu riskovať. Anna Sabolová sa rozhodla ísť vlastnou cestou a využiť svoje skúsenosti na pomoc iným firmám pri nastavovaní ich marketingových stratégií. V tomto rozhovore zdieľa svoje začiatky, pohľad na úlohu žien v marketingu a cenné rady pre tých, ktorí sa chcú v tomto odbore presadiť.
V tejto epizóde podcastu Diagnóza Podnikateľ sa dozviete, čo znamená Biznis marketingová stratégia a prečo ju potrebuje každá firma – bez ohľadu na veľkosť. Bavíme sa aj o tom, prečo máme v Levosphere tento pojem registrovaný ako ochrannú známku, aký má zmysel pre malých podnikateľov a akú návratnosť možno od dobre nastavenej stratégie očakávať. Zaznie aj to, či si ju viete vytvoriť sami a kedy má zmysel osloviť odborníka.
V tejto epizóde podcastu OK 360° sa dozviete, ako správne nastaviť marketingovú stratégiu a čo je kľúčové pri komunikácii so zákazníkom. Reč bude o najčastejších chybách firiem – ako je ignorovanie prieskumu trhu, nesprávne vyhodnotenie poklesu predaja či intuitívne rozhodovanie bez dát. V epizóde vysvetľujeme aj 4P model marketingovej stratégie a správanie firiem v čase krízy.