Ako nájsť jedinečnú konkurenčnú výhodu ESHOPU?

Analyzujte a vyniknite

Rozdiel medzi bežnými eshopmi a ÚSPEŠNÝMI eshopmi je ten, že ÚSPEŠNÉ eshopy poznajú svoju konkurenčnú výhodu. Ak chcete predbehnúť konkurentov a obsadiť jedinečné miesto na trhu, tak musíte poznať aktuálnu trhovú situáciu a vedieť s kým sa pretekáte.

Ako na to sa dozviete na webinári.

Kedy
27.9.2023 o 18:00
Trvanie
1,5h
Forma
Interaktívny webinár cez ZOOM
Doplnkový obrázok s nápisom. Webinár o tom ako nájsť konkurenčnú výhodu ESHOPU.

Dôveru do nás vložilo už množstvo spokojných klientov:

Logo značky Besteron
Logo značky Loreal
Logo značky Poradca Podnikateľa
Logo značky Robel
Logo značky Superzoo

Odštartujte fenomenálny rast

Len keď preniknete do podstaty aktuálnych trhových dát...
Len ak poznáte súperove silné a slabé stránky...
Len keď zistíte, čo o sebe tvrdia vaši konkurenti...

...vtedy viete definovať vašu KONKURENČNÚ VÝHODU a odštartovať tak fenomenálny rast.

Aké dáta k tomu potrebujem? Všetko vám prezradíme v našom živom a interaktívnom webinári, kde odhalíme každý krok analýzy vedúcej k úspechu.

Zaregistrujte sa a nájdite s nami vašu konkurenčnú výhodu pre fenomenálny rast.

Dozviete sa:

  • Na aké dáta sa pozerať pri hľadaní vlastnej konkurenčnej výhody
  • Ako vyzerá prieskum makro prostredia, resp. takzvaná PEST analýza a ako nám ukáže príležitosti na trhu
  • Ako a čo sledovať na konkurencii
  • Aké nástroje využiť pri analýze
  • Ako vyzerajú ESHOPY, ktoré svoju konkurenčnú výhodu našli

„Kto ma bude sprevádzať?“

Webinárom vás prevedú Naďa Kacera a Anka Sabolová. Sú zakladateľkami Levosphere, zároveň autorkami dlhodobo najpočúvanejšieho vzdelávacieho marketingového podcastu Marketing v praxi a knihy Levosphere – Marketing v praxi. Sú lektorkami na Digitálnej univerzite. Pravidelne prednášajú na slovenských univerzitách a konferenciách.

Fotka Naďa Kacera a Anka Sabolová
20+

rokov skúseností

250+

spokojných klientov

20 000+

hodín strávených pri klientskych stratégiách

28%

priemerný nárast obratu klientov