Ako na úspešný podcast?

Levosphere podcast je úspešný vzdelávací marketingový podcast, ktorý presiahol hranicu viac ako 200 000 vypočutí. Zistite, ako vybudovať takto úspešný podcast.

Ilustračný obrázok

Ak chcete rozbehnúť váš podcast, pozrite si našu prednášku zo Stretnutia fanúšikov content marketingu, na ktorej sme okrem iného hovorili aj o tom, čo nám funguje a nefunguje pri tvorbe najúspešnejšieho marketingového vzdelávacieho podcastu Marketing v praxi.

Stratégia je pravidlo o rozhodovaní sa. Keď viete, aké je vaše poslanie a ktorým smerom chcete, aby sa vaša spoločnosť uberala, tak voľba jednotlivých komunikačných nástrojov je jednoduchá. Tak začal aj príbeh nášho podcastu. Jeho tvorba bola strategickým rozhodnutím. Nie je dielom náhody, ale premysleným krokom, ktorý nám už 3 roky pomáha napĺňať naše poslanie.  

Ak sa snažíte zistiť, ako rozbehnúť ten váš podcast, vypočujte si našu prednášku zo Stretnutia fanúšikov content marketingu, ktoré organizoval Filip Kuna a jeho tím. Súčasťou eventu bol aj krst kariet Neuromarketing v praxi, ktoré nájdete u nás na eshope.

V polhodinovej prednáške prezrádzame:

  • prečo sme s podcastom začali
  • aké ciele mal splniť a či sa mu to podarilo
  • ako pristupujeme k meraniu úspešnosti
  • ako pristupujeme k plánovaniu
  • čo nám funguje a čo nefunguje

Tak a je to vonku! Takto vznikol a funguje úspešný vzdelávací marketingový podcast Marketing v praxi. Niektoré zo zmysluplných rozhovorov nájdete spracované aj v našej knihe Marketing v praxi, ktorá by nemala chýbať v knižnici každého marketéra.  

Fotka autora Anna SabolováLinkedIn logo
Anna Sabolová
Senior strategist & founder