Za značkou Truune stoja manželia Gabriel a Jane Stark, ktorí ju založili v roku 2010. Viedla ich k tomu vrúcna láska k zvuku, hudbe, dizajnu, ale aj vlastná predstava o tom, ako by mala fungovať audio-technika. Osobité nadanie Gabriela, ktorý dokáže vo zvuku rozoznať aj tie najnepatrnejšie odchýlky a ich vzájomné nadšenie pre inovácie, boli hutným základom pre zrodenie rodinného projektu STARK audio. V roku 2019 do firmy vstúpil investor s novými ambíciami o rozvoji firmy a aj budovaní povedomia o značke, ktorá nesie aktuálny názov Truune.
Firma vynaložila veľké úsilie na vytvorenie nádherných a neopísateľne znejúcich audio sústav, ktoré si hľadali svoje miesto na trhu audio techniky. Dôležitým východiskom bolo zaujať nielen špecifickú skupinu náročných audiofilných spotrebiteľov, ale sa aj zaradiť do širšieho segmentu upper-mainstreamu nielen na európskom, ale aj svetovom trhu. Detailne vyladené, ručne vyrábané reproduktory STARK mali potenciál osloviť nielen svojím zvukom, procesom výroby a dizajnom, ale aj autentickou značkou, ktorá čakala na svoju signifikatnú stratégiu.
Pre Truune sme vytvorili Signifikantnú Stratégiu Značky™, ktorej predchádzala podrobná analýza konkurencie a jej komunikácie. Napriek špecifickosti produktu sme objavili veľmi silné konkurenčné prostredie, kde dominovali globálne audio značky s dlhoročnou tradíciou. Veď kto by nepoznal ikonické súpravy Bowers&Wilkins, KEF či minimalistické Bang&Olufsen?
„Vďaka podrobnej analýze sme však identifikovali istú argumentačnú symetriu, ktorá sa v tomto segmente spája s hudbou a našli sme cestu, ako sa tomuto komunikačnému klišé vyhnúť a značku významne odlíšiť.“
Mirka, senior stratég
Jej stratégiu sme vyskladali na dvoch dôležitých pilieroch, ktorými sme spojili evolučnú audio techniku s osobnou láskou človeka k jeho vnútornému svetu. Definovali sme si detailne cieľovú skupinu až na úroveň marketingových persón a ich insightu, aby sme im na mieru našili rolu a osobnosť značky, vďaka čomu sa práve jej odlišnosť mohla pevne ukotviť v jej stratégii. Značka tak vyzýva svojich spotrebiteľov, aby rozpútali blaženosť, keďže za osobnou motiváciou jej zakladateľov stojí sen o sile čistej, pôvodnej hudby. Tiež o tom, ako vie znieť a pôsobiť na naše pocity a zmysly. Apeluje tak na vás, aby ste načúvali poctivým zvukom a milovali zážitky spojené so spoznávaním svojho vnútorného sveta. #realityisaprivatematter
„Spoluprácu s Levosphere vnímame ako kľúčovú. Stratégia značky, ktorú pre nás navrhli, sa stala základným kameňom pri tvorbe našej novej značky a identity. Pomohli zadefinovať naše miesto na audio trhu, presne identifikovať cieľovú skupinu. Definovali štýl a smerovanie našej komunikácie a dokonca nás donútili zmeniť názov značky – čo spätne vnímame ako skvelé rozhodnutie. Bez ich know-how si neviem predstaviť efektívne fungovanie našej firmy. Bez nich by sme sa pravdepodobne riadili len niečím „správnym“ pocitom v štýle pokusu a omylu, ktorý by pravdepodobne veľmi rýchlo viedol k finančnému kolapsu.“
Patrícia Germušková, marketing manager Truune