Ai crowd, je slovenská spoločnosť zo Žiliny, ktorá sa zameriava na oblasť automatizácie a robotiky. Predstavenie takto technicky orientovaného podnikania je často spojené s prezentovaním parametrov a ukážkami technických riešení. Vedenie spoločnosti je partia technických nadšencov, ktorá cítila svoj potenciál na trhu. Mali síce vytvorené výborné technologické zázemie a know-how, potrebovali však pomôcť ako posunúť túto pridanú hodnotu tým správnym klientom.
Ai crowd sa pohybuje v silne konkurenčnom prostredí, v ktorom je okrem dobrých technických znalostí rozhodujúce mať aj značku, ktorá pomôže zaujať decisionmakerov v spoločnostiach. Uvedomili si, že automatizácia nie je len o jej zavedení vo firmách, ale že vznikajú bariéry, ktoré bránia tejto zmene. Veria, že roboty ľuďom prácu neberú, ale im uľahčujú život. Veria v silu zamestnancov pri budovaní značky, preto Levosphere požiadali o pretavenie stratégie do people managementu.
Pre pochopenie tohto segmentu sme podrobne zanalyzovali makroprostredie, konkurenciu a absolvovali sme kvalitatívne rozhovory s klientmi. V rámci porozumenia ich služieb, produktov a ich výhod sme išli do detailu, aby sme vedeli pripraviť ucelenú komplexnú stratégiu s ponukou, ktorá bude prehľadná pre rôzne pozície, ktoré rozhodujú o nákupe tejto služby vo firmách. Hľadali sme jedinečnosť v komunikácii, ktorá by nebola o technických slovách, ale výhodách a riešeniach, ktoré vie automatizácia priniesť.
Ponuku sme zjednotili do ucelenej Responsive Solution Method™, ktorá jasne pomenúva výhody – a to nielen technické riešenie spoločnosti ai crowd. Pomohli sme spoločnosti s implementáciou stratégie, a to konkrétne s vypracovaním nového profesionálneho vizuálneho systému, prípravou textov a obsahu pre web, vrátane profesionálnych produktových fotografií a fotografií tímu.
„To aké dôležité je budovanie značky sme pochopili vďaka Levosphere, je to presne to, čo naša spoločnosť potrebuje, aby sa stala viditeľnou, inou a rozlíšiteľnou. Okrem marketingovej stratégie šitej na mieru pociťujeme vo vnútri spoločnosti aj nový vietor, nový pohľad, nový smer cesty. Levosphere sa podarilo vydolovať z nás to najlepšie a zhmotniť to do našej novej identity. Ľahkosť v komunikácií, počúvanie skutočných potrieb klienta, vypracovanie skutočne hĺbkovej stratégie prináša obrovskú pridanú hodnotu. Veľmi oceňujeme profesionalitu, hĺbku riešení a zákaznícky prístup.“
Pozrite si web TU.