Značka Divas pôsobí na trhu už viac ako 11 rokov, počas ktorých sa etablovala na trhoch doma aj v zahraničí. Do povedomia sa uviedla s energetickým nápojom pre ženy, portfólio neskôr prešlo rozšírením a aj vizuálnou úpravou značky Divas. S nami sa stretli pri príležitosti uvádzania nového produktu na trhu, ktorý znamenal prelom nielen v nazeraní na ich portfólio, ale redefinoval podstatu značku ako takej.
Spoločnosť, ktorú aktuálne vedie jej CEO Lucia Tarnócy, bilancovala svoje doterajšie skúsenosti a plná očakávaní sa pustila do vytvorenia novinky vo svojom portfóliu, kde zhmotnili všetky svoje doterajšie bohaté skúsenosti, expertné know-how a invenčný prístup. Cítili, že aktuálna situácia okolo ich businessu a značky nezodpovedá ich vnútornému nastaveniu, ktoré sa ambiciózne hlásilo o svoje nové miesto na trhu. A ako sa časom ukázalo, tento pocit bol oprávnený.
„Na to, aby firma fungovala, musíme neustále ísť dopredu rýchlym tempom a nemáme priestor venovať čas veciam zdanlivo nepotrebným, no v širšom kontexte nesmierne dôležitým. Príchodom nových produktov, ktoré nám dávajú šancu hrať „inú ligu“ a otvárajú nám obrovské možnosti, je potrebné, aby sme mali v stratégii jasno ako firma.“
Lucia Tarnócy, CEO
Pre Divas sme spracovali komplet Biznis Marketingovú Stratégiu™ , ktorá vyústila až do rebrandingu značky, no začali sme hĺbkovými rozhovormi so všetkými kľúčovými manažérmi vo firme. Analýzy makroprostredia a konkurencie z pohľadu všetkých marketingových P dali východiská pre smerovanie stratégie, rovnako ako globálne sociotrendy a dáta. Práca s nimi môže na prvý pohľad vyznieť triviálne, avšak ich správne prepojenie so špecifickou situáciou klienta je jednou z dôležitých súčastí stratégie. Vzťah človeka k jedlu a nápojom je totiž viac záležitosťou mysle než tela. Východiská sme formulovali v kontexte emocionálnych insightov nazerania ženy na tému sebaocenenia, ktoré poukázali na kľúčové prepojenie značky so svetom spotrebiteľky.
„Veľký posun pri príprave stratégie nastal redefinovaním konkurenčnej výhody značky, ktorá otočila optiku nazerania na celú jej podstatu.“
Mirka, senior stratég
Značnou súčasťou stratégie bola práca na všetkých marketingových P, ktoré sa pretavili do nastavenia portfólia, produktového namingu, cenovej politiky a e-commerce zamerania, ale aj dôležitej zahraničnej distribúcie. Pri príprave stratégie signifikantnej značky sme sa držali hlavného naratívu prémiovej starostlivosti, ktorá je pre ženu vstupenkou do nového, exkluzívneho sveta sebaocenenia a sebapodpory. Tento koncept kombinuje invenčný prístup Divas, klinicky overené účinky a alchýmiu chutí, a ruka v ruke ich balí do nového, prémiového dizajnu. Celá Biznis Marketingová Stratégia™ vyústila do nového názvu CareLab DIVAS, ktorý sa stal so svojím vizuálnym systémom značky pre ženu nielen možnosťou, ako podporiť svoje telo a myseľ, ale aj jej príležitosťou dať sama sebe kompliment. A najlepšie každý deň!