Spoločnosť EDT s dlhoročnou tradíciou v klimatizačných riešeniach a dátových centrách čelila výzve prispôsobiť sa moderným podmienkam trhu. Tradičný obchodný model už nedokázal konkurovať rastúcemu počtu nových hráčov na trhu. Po úspešnej spolupráci na projekte značky Powering, nás EDT oslovilo s potrebou nájsť nový smer. Hľadali sme riešenie, ktoré by im umožnilo efektívne osloviť ich B2B a B2C zákazníkov a podporilo ich rast v dynamickom prostredí.
Spoločnosť EDT vznikla v 90. rokoch ako poskytovateľ technologických riešení pre klimatizačné systémy a dátové centrá. S dlhoročnou praxou a odborným zázemím si vybudovala silnú pozíciu na trhu. Rýchlo sa meniaci trh a nárast konkurencie prinútili EDT prehodnotiť a obnoviť svoj obchodný prístup.
Po úspešnom projekte so značkou Powering sa EDT vrátilo, pretože čelilo výzve. Potrebovalo novú stratégiu, ktorá by reflektovala súčasné potreby ich kombinácie B2B a B2C produktov a umožnila im prispôsobiť sa požiadavkám moderného trhu.
Vzhľadom k týmto výzvam EDT potrebovalo nový prístup – riešenie, ktoré by reflektovalo súčasné potreby a zároveň prinieslo účinnú komunikáciu pre ich špecifickú kombináciu B2B a B2C produktov.
Ako sme tieto výzvy prekonali?
Po hĺbkových rozhovoroch, analýze makroprostredia a konkurencie sme odhalili východiská pre stratégiu a priestor pre posun EDT na trhu. Spoločnosť má vysokú technologickú expertízu prepojenú s ľudskou odbornosťou. Po novom, vďaka spoločnosti EDT vzniká ideálna zmena vzduchu pod dohľadom experta. Na základe tejto symbiózy ponúkajú svojim klientom riešenia s konštantnou precíznosťou. V každom projekte dbajú na sadu pravidiel, ktorú vyskladali na základe ich skúseností. Ich klienti sa tak môžu spoľahnúť, že vzduch majú pod neustálou kontrolou.
Od stratégie k vizuálu, ako sme pretavili slovo do obrazu?
Dynamický vizuálny motív EDT vychádza z rotačného pohybu, zhmotneného kruhovým gradientom symbolizujúci prúdenie vzduchu. Minimalizmus a geometrická forma rotujúcej turbíny tvorí základ pre typografiu loga, ktorá reflektuje tvaroslovie symbolu. Logo je stelesnením DNA značky – odbornosti, precíznosti a dôvery.
Farebná škála je inšpirovaná termovíznym zobrazením teploty, pričom fialová reprezentuje najchladnejšie miesta budov a stala sa primárnou farbou značky.
Dynamická turbína je kľúčovým grafickým prvkom identity, odzrkadľuje pohyb, technológiu a trvácnosť. Technologickú a odbornú stránku značky vyjadruje aj geometricky konštruovaný font s vysokou čitateľnosťou.
Štýl fotografie je rozdelený pre B2B a B2C segment – pre B2C zachytáva interiér alebo človeka v domácom prostredí, v B2B zobrazuje emóciu istoty a spokojnosti.
Potrebujete aj vy nájsť odpovede na vaše biznis otázky? Príklad EDT a mnohých ďalších je ukážkou toho, že stratégia ponúka odpovede na rôzne biznis otázky. Ozvite sa nám a vypracujeme vám Biznis Marketingovú Stratégiu™ ktorá vám zodpovie tie vaše.