MERIDIANA nesie vo svojom názve slnečné hodiny, pričom aj naozaj je slnkom v slovenskej gastronómii a hotelierstve. Vždy vás tam privíta profesionálny, ochotný a ústretový personál a postará sa, aby ste si užili každý, u nich strávený moment. V MERIDIANE pestujú dobrú energiu tak, že všetky ich ponúkané služby sú dôkladne premyslené a spĺňajú štandard na vysokej úrovni, ktorý si radi aj sami posúvajú stále vyššie.
Nástup novej marketingovej manažérky.
Na Slovensku sme boli prakticky v polovičke pandemického obdobia, keď do rezortu MERIDIANA nastúpila nová marketingová manažérka. Dostala za úlohu postarať sa, ako inak, o marketing. To však v danom období nebolo vôbec jednoduché. Rezortu chýbala marketingová stratégia a zároveň zápasil, rovnako ako zvyšok gastronomického trhu, doslova o prežitie.
„Nepredávame jedlo a ubytovanie, pripravujeme pre vás príjemné pocity, ktoré si túžite vychutnať.“
Nina Kaňová, marketingový manažér
Využitie dostupných možností na podporu podnikania. Ona sa však nevzdávala a bola presvedčená, že sa jej podarí nájsť spôsob ako rezort marketingovo pozdvihnúť a pripraviť na úspešnejšie obdobia. Od začiatku vedela, že pri tom potrebuje profesionálnu pomoc. Rozhodla sa využiť možnosti Slovak Business Agency a vybrala si dlhodobé konzultácie/mentoring s nami s LEVOSPHERE®.
Pri Biznis Marketingovej Stratégii™ pre značku MERIDIANA stretávali pravidelne. Po zrealizovaní holistického dotazníka a hĺbkového rozhovoru s majiteľmi, dôležitými manažérmi a marketingovou manažérkou sme si spolu zodpovedali 45 otázok a dokázali sme tak definovať, kde má rezort po marketingovo-obchodnej stránke priestor.
Začínali sme analytickou časťou, kde si klientka vždy vypočula mentoring a dostala vysvetlenie, ako má jednotlivé analýzy pripraviť a o čo bude ich výstupom. Takto jej boli objasnené všetky postupy počas celého polročného mentoringu. Tak sa nové veci dokázala nielen učiť, ale zároveň si ich skúšať aj v praxi.
Rovnakým postupom sme si prešli všetky časti Biznis Marketingovej StratégieTM. Klientka si vždy vypočula rady mentora, následne si jednotlivé podklady pripravila, a pripravenené sme si ich prešli na spoločných stretnutiach. Veľa sme sa učili, diskutovali, upravovali, až sme sa dostali k celkovej stratégii.
Výsledkom je jedinečný obsah, definovaná značka a positioning MERIDIANA, s ktorým už dosahujú marketingové aj obchodné úspechy a spokojnosť.
MERIDIANA predstavuje pre ľudí, pohodových atmosferistov miesto, kde načerpajú dobrú energiu. Kde im pripravia príjemné pocity, ktoré si túžia vychutnať. Jeho úlohou je cibriť štandardy v gastronómii a hotelierstve na Slovensku. S využitím vlastnej nápaditosti, kreativity, svojskosti a precíznosti či odhodlaní.
MERIDIANA verí, že každý zákazník by mal byť náročný a služby by sa mali neustále zlepšovať.
Pozrite si web TU.